Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@20:11:40 GMT

مسئولیت سنگین سامسونگ در بازار نمایشگرهای OLED!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۵۵۹

مسئولیت سنگین سامسونگ در بازار نمایشگرهای OLED!

ایتنا - ​​​​​​​تولید و عرضه بالغ بر ۹۰ درصد نمایشگرهای اولد (OLED) در جهان برعهده شرکت کره‌ای سامسونگ است.
 بر اساس گزارشی که کارشناسان و تحلیلگران فعال در شرکت استون پارتنرز منتشر شده است، سامسونگ در سه ماهه نخست سال جاری میلادی توانسته است ۶۱.۶ میلیون واحد پنل و نمایشگر اولد (OLED) تولید و روانه بازارهای جهانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به عقیده آنها، شرکت کره‌ای سامسونگ آنقدر در زمینه تولید پنل و نمایشگرهای اولد به پیشرفت بالا و سریعی رسیده است که نه تنها برای محصولات خود بلکه برای شرکت‌های تولیدکننده بزرگ دیگری همچون اپل ، هوآوی، شیائومی و وان پلاس نیز پنل اولد میسازد؛ به گونه‌ای که هم اکنون می‌توان گفت بازار پنل‌های اولد برای گجت‌های هوشمند همچون گوشی و تبلت به طور کامل در دستان سامسونگ قرار دارد.

از آنجایی که مجموعه نمایشگرهای اولد فروخته و عرضه شده در فصل نخست سال ۲۰۲۰ میلادی، ۶۸.۳ میلیون واحد بوده است می‌توان نتیجه‌گیری کرد که بالغ بر ۹۰ درصد از بازار این محصول در اختیار شرکت سامسونگ است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: نمایشگر اولد سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این کارخانه ۵ سال پیش بر اساس نیاز صنعتی معدنی و کشاورزی استان کرمان راه اندازی شد که با راه اندازی این کارخانه دیگر نیازی نیست رانندگان به استان های دیگر مراجعه کنند واین تریلر کفی محصول بزرگترین کارخانه سازنده کاربری‌های جاده‌ای در جنوب شرق کشور است.

در 5خط تولید این کارخانه 520نفر مشغول بکارند و با اجرای خط توسعه به بیش از 1000نفر می رسد و تنوع محصولات از 13به 20می رسد .

 ۸۵ درصد قطعات مورد نیاز هم در این واحد فعال صنعتی بومی‌سازی و تولید شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد