Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:49:16 GMT

آغاز طرح مرزبان یار در خوزستان توسط هلال احمر

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۳۴۷

آغاز طرح مرزبان یار در خوزستان توسط هلال احمر

علی خدادادی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این طرح  با قدردانی از زحمات مرزبانان خوزستان و با اهدای بسته های بهداشتی و اهدای  هدیه در استان آغاز شد.

وی افزود: با اجرای این طرح هلال احمر با ارائه آموزش و بررسی سلامت مرزبانان به این قشر کمک می کنند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: تلاش های شبانه روزی  مرزبانان در برقراری امنیت مرزهای جنوب غرب کشور با شرایط بسیار سخت آب و هوایی، بسیار با ارزش و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فعالیت مرزبانان برای حفظ امنیت مرزهای کشور ستودنی است و باید هر گروه و دستگاهی از این قشرزحمت کش حمایت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه سلامت حافظان امنیت بسیار حائز اهمیت است افزود: هدف از اجرای طرح بشردوستانه «مرزبان یار»علاوه بر تشکر از تلاش های حافظان امنیت کشور، ایجاد فضای همدلی و امیدآفرینی ، ارائه آموزش های پیشگیرانه برای حفظ سلامتی ، اطلاع رسانی در خصوص بیماری ناشی از ویروس کرونا و همچنین پایش سلامت مرزبانان است.

وی ادامه داد: این طرح از امروز در تمامی مرزهای استان در حال اجرا است تا برای حفظ سلامتی مرزبانان نهایت تلاش انجام شود.

 طرح بشردوستانه «مرزبان یار» همه ساله در استان خوزستان اجرا می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خوزستان جمعیت هلال احمر استان شبانه روزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان