Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:04:46 GMT

اهدای ۱۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در صومعه سرا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۶۶۳

اهدای ۱۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در صومعه سرا

ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اهدای ۱۲۰۰ بسته حمایتی، معیشتی و بهداشتی توسط خیرین صومعه سرا با هماهنگی جمعیت هلال احمر به افراد کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

مهدی ولی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تامین بسته های حمایتی و معیشتی از سوی خیرین طی روزهای کرونایی، بیان کرد: ۱۲۰۰ بسته حمایتی، معیشتی و بهداشتی به افراد کم برخوردار روستاهای صومعه سرا اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به ارزش کمک های جمع آوری شده، اظهار کرد: ارزش ریالی هر یک از بسته ها سه میلیون ریال و در مجموع به ارزش ۳۲۰ میلیون تومان می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، اقلام بسته های اهدایی را شامل رب گوجه فرنگی، شکر، قند، پیاز، سیب زمینی، برنج، روغن، لوبیا، عدس، پنیر، سویا، مرغ، خرما، ماکارونی، الکل، مایع و ژل ضدعفونی، بروشور بهداشت و بسته های فرهنگی دانست که به همت خیرین و جمعیت هلال احمر شهرستان تامین شده است.

ولی پور، تصریح کرد: ۸۰۰ بطری ۱.۵ لیتری ضدعفونی سطوح و ۸۰۰ بطری ۲۵۰ سی.سی ضدعفونی دست ها هم در کنار بسته های مذکور از روز گذشته بین کلیه خانوارهای سه روستای شهرستان صومعه سرا توزیع شده است.

وی اولویت توزیع این اقلام را با خانواده های نیازمند آسیب دیده در بحران اخیر که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، دانست و خاطرنشان کرد: خانواده ها توسط معتمدین محلی معرفی شده و با تجمیع اسامی در فرمانداری شهرستان، اقلام حمایتی براساس کدهای ملی، توزیع شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در بسیاری از شعب هلال احمر، داوطلبان جمعیت در شرایط بحران اخیر اقدام به جمع آوری کمک از بین خیرین نموده و کمک های جمع آوری شده را در قالب بسته های حمایتی و بهداشتی بین خانوارهای کم برخوردار توزیع می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر کروناویروس جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب