Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- شرکت صنایع خودروسازی شانگ های یا سایک موتور یکی از همین موارد است. البته این گروه خودروسازی باتوجه به فعالیت های تجاری مشترک با خودروسازان بزرگ دنیا مانند جنرال موتورز، ایوکو، فولکس واگن، اشکودا و ... به سرعت در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفت. از این رو کمپانی مذکور همواره میان 5 خودروساز برتر کشور چین یک جایگاه را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات ام جی، رووی و مکسوس جز محصولات گروه سایک هستند.

سایک در 31 مارس سال جاری میلادی از یک محصول متفاوت به نام کِلِور به معنی باهوش در زبان انگلیسی رونمایی کرده است که با توجه به این نامگذاری انتظار یک خودروی فناورانه را باید از آن داشته باشیم.

کلور در واقع یک خودرو در کلاس مینی است که از پیشرانه الکتریکی خالص استفاده می کند. این محصول تریم های مختلفی ندارد و تنها در همین مدلی که تصاویر آنرا مشاهده می کنید، عرضه خواهد شد.

قیمت آن برابر با 8500 دلار است. این محصول بطور مشترک از طریق کانال های رووی و ام جی به فروش خواهد رسید.

باتری به کار رفته در آن از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 27 کیلووات ساعت است و برد حرکتی آن حدود 260 کیلومتر است. با یک شارژر غیر پرسرعت 5 ساعت زمان لازم است تا این باتری کامل شارژ شود.

میزان خروجی این موتور برابر با 50 اسب بخار است و گشتاور آن نیز برابر با 100 نیوتن متر محاسبه شده است. در قسمت جعبه دنده نیز از نمونه ایی دی اس الکتریک درایو استفاده شده است.

از منظر طراحی نیز یک گریل(جلوپنجره) بسته همانند اکثر خودروهای الکتریکی برای آن در نظر گرفته شده است. چراغ های اصلی در مقایسه با ابعاد خودرو بزرگ و برجسته انتخاب شده اند. در قسمت عقب خودرو نیز شرایط مشابهی را می بینیم.

از نظر ابعاد این محصول 3140 میلیمتر در طول، 1648 میلیمتر در عرض و 1521 میلیمتر در ارتفاع(با محاسبه ارتفاع آنتن کوسه ای) توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2000 میلیمتر محاسبه شده است.

در فضای داخلی کابین نیز از رنگ مشکی به عنوان تم غالب استفاده شده اما سبز فلوروسنت نیز به عنوان مکمل بر زیبایی های کار افزوده است. فرمان ساده، نمایشگر دیجیتال بین نشانگر سنتی آمپر، سیستم سرگرمی آنالوگ، تنظیم 4 جهته غیر الکتریکی صندلی راننده، کلید هوشمند، پاور ویندوز، آینه های کناری با تنظیم الکتریکی، پورت برق 12 ولت و ... از جمله امکانات قابل اشاره هستند.

اینجا خبری از نشانگر آمپر دیجیتال یا نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی نیست که این ویژگی های ضروری برای یک خودروی فناورانه فدای راهبردهای کاهش قیمت محصول توسط کمپانی شده است. تصور یک خودروی تمام الکتریکی بدون نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی در دوران کنونی کار دشواری است!

در قسمت ایمنی نیز امکاناتی شامل ای بی اس، ایی بی دیی، دو ایربگ برای ردیف جلو، نمایشگر فشار باد لاستیک ها، سنسور پارک جلو و عقب، قطع باتری خودکار هنگام آتش سوزی و ... قابل اشاره هستند.

بیشتر بخوانید: مکسوس دی60؛ شاسی بلند چینی با ظاهری متفاوت! (+فیلم و تصاویر) مکسوس دی90؛ شاسی بلند درشت اندام چینی! (+فیلم و تصاویر) وانت 18 هزار دلاری "ام جی" معرفی شد(+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/00322G

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایک خودروی چینی خودروی برقی مکسوس عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سن ایچ لیدر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابهگازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سیسی رونمایی کرد.
لیموناد که قدمت آن به صد‌ها سال پیش در مصر بازمیگردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولینبار در دنیا بهصورت صنعتی با برند سونآپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجرب‌های متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است.

از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعم‌عدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن میدهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظ‌های شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برند‌هایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازار‌های داخلی و خارجی حفظ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم