Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:51:07 GMT

ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان در البرزآغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۱۹۶۸

ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان در البرزآغاز شد

سالار قاسمی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: دانش‌آموزان واولیای آنان، درصورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.
دانش‌آموزان واولیای آنان، درصورت تمایل می‌توانند ازطریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کد ملی دانش‌آموز، به عنوان نام کاربری در سامانه ثبت سفارش کتاب استفاده می شود.
قاسمی اضافه کرد: ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز نیز رمز ورود به سامانه ثبت کتاب را تشکیل می‌دهد، سپس با تکمیل فرم ثبت نام کتب درسی و انتخاب بسته مورد نظر می توانند اقدام به پرداخت هزینه کتاب های درسی دانش آموزان با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم " اینترنتی " می باشد، اقدام کنند.
کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم از کتاب فروشی‌های مجاز قابل تهیه بوده و زمان دریافت کتاب‌ها، شهریور ۹۹ می‌باشد.
وی افزود: اگر داوطلبی امکان ثبت سفارشی کتاب در سایت را ندارد می تواند از طریق مدیران مدارس این فرآیند را انجام دهد به این صورت والدین با پرداخت هزینه کتاب های درسی به مدارس فرآیند ثبت سفارش کتب درسی ۹۹ - ۱۴۰۰ را به مسوولین مدرسه واگذارمی کنند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز دانش آموزان فنی و حرفه ای مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کتاب های درسی دانش آموزان ثبت سفارش دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رسولی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار مدرسه شبانه روزی در حوزه متوسطه اول و دوم در کشور فعالیت دارند که مدارس شبانه روزی متوسطه دوم در حوزه نظری، کار دانش و فنی حرفه‌ای فعالیت دارد که میزان دانش آموزان مشغول به تحصیل در کل این مدارس ۳۵۰ هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۱۴۶ مدرسه نظری در کشور فعال است که ۱۶۷ هزار دانش‌آموز در این مدارس فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه نظری در کشور مشغول به تحصیل هستند، گفت: ۹ درصد دانش‌آموزان متوسطه نظری در مدارس شبانه روزی کشور مشغول به تحصیل هستند و نشان می‌دهد باید توجه ویژه‌ای به این حوزه شود و مدارس شبانه روزی تقویت شوند.

کارشناس مسؤول برنامه‌ریزی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: مدارس شبانه‌روزی به منظور دسترسی به توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و روستایی ایجاد شده و نیاز به تقویت دارند تا شاهد کاهش ترک تحصیل و افزایش پوشش تحصیلی باشیم.

رسولی اذعان کرد: رویکرد جدیدی امسال با عنوان تجمیع آزمون‌های ورودی مدارس خاص که شامل مدارس استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی است، در کشور عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: ثبت نام در این آزمون تا چهارشنبه گذشته به مدت ۲۰ روز انجام شد و ۳۴۰ هزار دانش‌آموز برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی زمان برگزاری آزمون سمپاد و نمونه دولتی را یکم تیر عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

کارشناس مسؤول برنامه‌ریزی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اذعان کرد: ۱۰۶ مدرسه شبانه روزی در سه دوره تحصیلی در کردستان فعالیت دارند که از این تعداد ۳۶ مدرسه مربوط به دانش آموزان متوسطه نظری است.

کد خبر 6089842

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند