Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدادی با اشاره به همکاری کانون در اجرای برنامه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: برنامه هایی نظیر تولید راه اندازی کارگاه ماسک و بسته بندی مواد ضدعفونی با محوریت مصلی نمازجمعه در حال اجراست.

«غلامرضا حدادی» ضمن تشریح برنامه های ویژه ایام مبارزه با ویروس کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به لزوم اجرای اقدامات پیشگیرانه در راستای ریشه کن کردن ویروس برنامه هایی با محوریت دفتر امام جمعه «سرچهان» برنامه ریزی شده که در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «آدینه سرچهان» مصلی نمازجمعه شهر «کره ای»، از راه اندازی کارگاه تولید ماسک خبر داد و افزود: تاکنون به همت هشت عدد چرخ کار و خیاط بیش از چهار هزار ماسک تولید و با همکاری شبکه بهداشت پس از استریل شدن به همراه مواد ضدعفونی توزیع شده است.

 

این فعال فرهنگی همچنین یادآور شد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی از مساجد و مصلی نمازجمعه نیز در حال اجراست و نمازجمعه نیز برگزار نمی شود.

 

حدادی افزود: با هماهنگی انجام شده تعدادی از اعضای کانون و بسیجیان به کارخانه «زی تاک» در شهر «قادرآباد» اعزام شده اند که مواد ضد عفونی را در بطری های یک لیتری بسته بندی می کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سرچهان ویروس کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد کرونا کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که با حضور پرویز امینی نویسنده و صاحب اثر مجموعه «کودکی نامداران» برگزار شد، کارشناسان و مربیان مراکز کانون هرمزگان نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت