Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@15:21:20 GMT

توزیع ۱۳۱۳ بسته معیشتی بین کارگران بیکار شده

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۳۷۶۶

توزیع ۱۳۱۳ بسته معیشتی بین کارگران بیکار شده

با شیوع کرونا و‌بیکاری بسیاری از کارگران مشکلات معیشتی و‌اقتصادی بیش از پیش بر این قشر آسیب میرساند، فلذا پویش همدلی سمن های گنبدکاووس این بار به کمک این عزیزان شتافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبد کاووس :مسعود پیروزی در گفت و گو با خبرنگارما  با اشاره به اینکه جوانان در همه ادوار انقلاب در عرصه‌های مقاومت، سازندگی، فناوری، اقتصادی و تولید پیشتاز بوده اند، اظهار کرد: تاریخ ایران اسلامی پر است از همچین صحنه‌های زیبای حضور جوانان در کنار مردم و نظام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در کشور  جوانان شهرستان گنبدکاووس در قالب سمن‌های جوان گرد هم جمع شدند، تصریح کرد: همت و روحیه جهادی جوانان در این ۶ موسسه  عاملی شد تا به سرعت اقدامات بسیار بزرگی صورت پذیرد که مورد تحسین مردم و مسوولان نیز قرار گرفت.

نایب دبیر موسسه آوای جوانان پویا از بیش از ۲۴ فعالیت عملیاتی و موثر توسط این پویش خبر داد و گفت: آخرین فعالیت این عزیزان توزیع بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ بسته سلامت با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و بسیج بوده است.

پیروزی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب برپیوع معیشت مردم در شرایط کرونایی، خاطر نشان کرد: در فاز جدید فعالیت‌ها اقدامات این پویش نیز به این سمت و سو سوق داده شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای پویش همدلی سمن‌ها در چندین مرحله از میلاد حضرت علی اکبر (ع) تا نیمه شعبان فعالیت هایی جهت کمک به معیشت مردم انجام داده اند، ادامه داد: تعداد یک هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی را تهیه و در بین نیازمندان و بیکار شدگان عرصه کرونا تقسیم می‌کنند.

 مشاور جوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه این بسته شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، عدس، کنسرو لوبیا، قند، نمک و سویا است، اظهار کرد: در مرحله نخست این اقدام تعداد 500 بسته در روز جوان توزیع شد.

پیروزی با تاکید بر اینکه خانواده‌های محترمی که در این ایام عزیزی را از دست داده‌اند می‌توانند با توجه به محدودیت برگزاری مراسمات ختم، کمک‌های خود را به سمت نیازمندان سوق دهند، افزود: امیدواریم با همدلی همه مردم شاهد کاهش درد دردمندان و کارگران بیکار شده در حوزه بیماری کرونا باشیم.

خبرنگار:الهام امینی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی

حمیدرضا کریمی‌فرد اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی نیروگاه‌های خانگی برق خورشیدی از سال ۹۵ در استان فارس تاکنون، بیش از۳۸ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در استان تولید شده است.

او با بیان اینکه در سال گذشته یک مزرعه خورشیدی با مجموع ظرفیت ۵۰۰ کیلو وات در سطح استان با سرمایه‌گذاری ۱۲۵هزار میلیون ریال نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، افزود: علاوه‌ بر نیروگاه‌های خورشیدی خانگی (کوچک مقیاس)، تعداد ۵ نیروگاه بزرگ خورشیدی نیز به ظرفیت ۳.۲ مگاوات در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم اکنون فعال هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، متوسط میزان تابش این استان را بین ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلووات ساعت بر متر مربع در سال عنوان کرد و افزود: این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است. 

کریمی‌فرد، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز گفت: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت‌نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند