Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین استان البرز و به نقل از روابط عمومی سیمان تامین شستا از شرکت سابیر، ساختمان مرکز فرمان خط ۲ مترو کرج با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی بدون هیچگونه تشریفاتی افتتاح شد. 
پروژه خط ۲ قطار شهری کرج با تلاش بی وقفه و شبانه روزی تمام ارکان پروژه و حمایت‌های مدیریت شرکت ساماندهی شد و شرکت سابیر به تعهد خود در خصوص تحویل و راه اندازی ساختمان مرکز فرمان خط ۲ مترو کرج عمل و این پروژه تحویل کارفرما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم در حالی اتفاق افتاد که با وجود محدودیت‌های رخ داده در خصوص شیوع ویروس کرونا، رعایت مسائل HSE عمومی کارگاه‌ها رعایت و با اجرای دقیق مراقبت‌های فردی و جمعی در جلوگیری از ابتلا به این بیماری نیز مد نظر قرار گرفت. برپایه این اطلاع، در این شرایط انجام کار سخت‌تر از قبل بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته این مهم در واپسین روزهای سال ۱۳۹۸ به پایان رسید و بخش اداری تحویل کارفرما شد و در حال حاضر عوامل کارفرما بصورت کامل در این ساختمان مستقر هستند. راه اندازی این قسمت از پروژه خط ۲ قطار شهری کرج که بزرگترین خط ریلی زیر زمینی استان البرز به شمار می‌رود، بدون شک یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان البرز است. گفتنی است این خط ریلی، غرب کرج را به استان تهران متصل می‌کند و اتاق فرمان مترو در پشت ایستگاه چهاراه طالقانی قرار دارد که برای کنترل خط ۲ قطارشهری کرج پیش بینی شده است.

46

کد خبر 1375399

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوز‌های تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد؛ این مسیر ریلی –تونلی از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می‌شود.

در جریان اقداماتی که برای بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق مدنظر قرار گرفته است، موضوع اتصال این پردیس مسافری به شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری مجدداً بررسی می‌شود. پروژه توسعه شرقی خط ۲ که اتفاقاً به پایانه جدید شرق ختم می‌شود، در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت مصوب شده است، اما مسیر و محل ایستگاه‌های آن باید مورد مطالعه مجدد قرار گرفته و مجوز‌های لازم را دریافت کند.

نکته مهم در مورد ادامه خط ۲ مترو به سمت شرق آن است که حدود ۱۴۰۰ متر از این مسیر حفاری و تونل سازی شده و با حفر ادامه تونل به میزان تقریبی ۳۶۰۰ متر دیگر، عملاً از ایستگاه فرهنگسرا به پردیس مسافری شرق دسترسی ایجاد می‌شود؛ حتی جانمایی ایستگاه پایانی این مسیر در طبقه منفی یک ساختمان اصلی پایانه جدید شرق هم صورت گرفته است.

گفتنی است در صورت تکمیل مطالعات مربوطه، اخذ مجوز‌های لازم و تامین به موقع منابع مالی، امکان اتصال ایستگاه مترو فرهنگسرا به پایانه جدید شرق تا پایان سال آینده وجود دارد. البته بررسی‌های لازم جهت ایجاد دیگر مد‌های حمل و نقل عمومی تا پردیس مسافری شرق نیز در حال انجام است و اگر امکان سنجی‌های صورت گرفته تایید شود، می‌توان به راه اندازی سایر سیستم‌های حمل و نقلی مثل قطار سبک شهری (ال آر تی) در این مسیر هم فکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد