Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره ده اسبق و فعلی یوونتوس با یکدیگر در لایو اینستاگرام گفتگوی جالبی داشتند.

طرفداری- قرنطینه خانگی باعث شد الساندرو دل پیرو و پائولو دیبالا، شماره ده های اسبق و فعلی یوونتوس که با یکدیگر رابطه بسیار خوبی دارند، در لایو اینستاگرام حدود دو ساعت با یکدیگر گفتگو کنند. 

دل پیرو: از ابتلا به ویروس کرونا و وضعیتت بگو

دیبالا: من و نامزدم (از کلمه Fiance استفاده شده) در تورین ماندیم و منتظریم همه چیز تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علائمی نه چندان شدید داشتیم اما علائم من نسبت به اوریانا شدیدتر بود. حالا بهتر هستیم و منتظریم تا نتیجه تست دوم بیاید. خوشبختانه تست اعضای خانواده ما در آرژانتین منفی بود. خوشبختانه در آرژانتین شیوع ویروس در حال کنترل شدن است. 

دیبالا: تو از وضعیت لس آنجلس بگو

 دل پیرو: تمام روز باران می‌آید اما همه چیز خوب است. با فرزندانم وقت زیادی می‌گذرانم. می‌توانم روی تمرین‌های ورزشی تمرکز کنم.

دیبالا در ادامه گفت:

در قرنطینه، به این که به مرکز شهر بروم و گردش کنم فکر نکردم اما برای فوتبال خیلی دل‌تنگ شده ام. دل‌تنگ هم‌تیمی‌ها و رختکن تیم هستم. البته که پس از امن شدن شرایط، به زودی همراه با بچه‌ها در زمین پا به توپ خواهیم شد. 

 دیبالا همچنین در خصوص مزایده برای خرید پیراهن دل پیرو افزود:

الکس، در فصل 11-2010 پیراهن تو را می‌خواستم به صورت آنلاین در یک مزایده بخرم اما فقط به خاطر ده یورو کم‌تر نتوانستم. خیلی عصبانی شدم. باید آن پیراهن را می‌خریدم چون پیراهن تو را نداشتم. ما با یکدیگر یک مسابقه ضربه آزاد می‌گذاریم و هر کس که برد، باید پیراهن آن یکی را بگیرد. 

دل پیرو در خصوص گل‌های زیبای دیبالا صحبت کرد:

از نظر فنی، گل‌های خیلی زیبایی زده‌ای اما از نظر زیبایی و سختی، گلی که اخیرا به اینتر زدی بهترین بود. (ویدیوی گل) هندانوویچ انتظار خوردن چنین گلی را نداشت. به نظرت کدام گل من بهتر از همه بود؟ 

دیبالا در پاسخ گفت:

باید همه آن‌ها را انتخاب کنم اما گلت به فیورنتینا در سال 1994 را انتخاب می‌کنم. (ویدیوی گل

دل پیرو در این مورد گفت:

نمی‌دانم از کجا آن را دیده‌ای! اما من هم همان گل را انتخاب می‌کنم. من معتقدم که اهمیت گل نسبت به زیبایی آن در اولویت است. گلی که در سال 1996 به رئال مادرید زدم و قهرمان اروپا شدیم، خیلی زیبا نبود اما اهمیت زیادی داشت. 

 دیبالا در پاسخ اظهار کرد:

گلی که این فصل به اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان زدم مهم بود. من و پیانیچ پشت ضربه آزاد ایستاده بودیم. پیانیچ به من گفت ضربه را آرام بزن اما من گفتم مستقیم و محکم می‌زنم. اوبلاک اصلا انتظار نداشت ضربه را به قصد گل بزنم. 

دیبالا از دل پیرو پرسید آیا در یوونتوس امروز می‌توانست بازی کند که اسطوره ایتالیایی در پاسخ گفت:

شاید بتوانم. اکنون کل مجموعه فوتبال و اقتصاد آن رشد کرده است. در دهه نود فوتبال ایتالیا و مربیانش ویژگی‌های خاصی داشتند: دفاعی، منظم و تاکتیکی. سپس مربیان ایده‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کردند و جزییات بیشتری را وارد کار کردند. در آن زمان لیگ اسپانیا و انگلیس بعد از ایتالیا قرار داشت. عوض شدن قوانین فوتبال به آسان‌تر شدن و زیبایی آن کمک زیادی کرد. حالا مدافعان نسبت به قبل خیلی کم‌تر خطا می‌کنند.

ستاره آرژانتینی یوونتوس حرف دل پیرو را تایید کرد:

وقتی با پالرمو مقابل اینتر بازی کردیم، والتر ساموئل 15 بار روی من در یک بازی خطا کرد. در فوتبال امروز، مدافعی چون ساموئل را پس از نیمه اول به خاطر اخراج نشدن تعویض می‌کردند. 

دیبالا در ادامه از الگوی فوتبالی دل پیرو، لحظه مورد علاقه و این که آیا او تاکنون در آرژانتین بوده، سوال کرد:

الگوی من میشل پلاتینی بود و به خاطر او در کودکی طرفدار یوونتوس بودم. همیشه رویارویی های سختی برابر رئال داشتیم اما سالی که من در سانتیاگو برنابئو تشویق شدم، خیلی لذت بردم و انگار که جامی را فتح کرده بودم زیرا تشویق هواداران رقیب مسئله ای باارزش است. آرژانتین؟ فقط یک بار یادم می‌آید که به کشور شما آمده باشم و آن بار هم در یک استادیوم کاملا چوبی، فوتبال بازی کردیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دل پیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

وی افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما روی دو غافلگیری دو گل خوردیم، اما به بچه‌ها ایمان داشتیم. علی‌رغم اینکه دو بازی قبلی را در لیگ باخته بودیم می‌دانستیم یک جا این داستان قطع می‌شود که خدا را شکر آنجا این بازی بود. بچه توانستند با یک نیمه دوم خوب و مسلط بازی را برگردانند. در وقت اضافه دوباره عقب افتادیم که بچه‌ها باز هم توانستند بازی خوبی ارائه کنند. خدا را شکر از این مرحله و از این حریف سرسخت عبور کردیم. بچه‌های ما باید بدانند مسئله اصلی ما الان لیگ است. در حذفی ما به هشت تیم رفتیم و اتفاق خاصی نیفتاده است، اتفاق خاص این است که تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و هواداران خوشحال هستند. من هم جا دارد از هواداران خوب آلومینیوم تشکر کنم و این برد را به همه مردم اراک و کارگران خوب آلومینیوم تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره دو بار عقب افتادن تیمش و بازگشت به بازی و اینکه چطور این جو را در تیم تحت هدایت خود ایجاد کرده است، گفت: ما به این کاری که شده است و بچه‌های‌مان ایمان داریم. ما در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز کمتری جمع کردیم، اما نوع فوتبال‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر بوده است. متأسفانه روی اتفاقات در نیم‌فصل دوم چهار پنج گل در وقت‌های اضافه خوردیم. من می‌دانستم کار خوب یک روز جواب می‌دهد. امیدوارم این بازی یک شروع برای فوتبال اراک باشد تا هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد. بچه‌ها باید به این بلوغ برسند که ما الان فقط به هشت تیم برسیم و اگر خدای نا کرده بازی بعد ببازیم همه چیز زود فراموش می‌شود. این قضیه حذفی را باید کنار بگذاریم و تمام فکر و ذکرمان لیگ باشد و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

مجتبی حسینی در مورد اینکه آیا صحبتی با هواداران تیمش دارد، توضیح داد: هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

وی راجع بع محرومیت هواداران بانوان از حضور در این بازی گفت: ان‌شاءالله ما بتوانیم مقررات را رعایت کنیم. حضور بانوان اتفاق خوبی بود. امیدوارم کسی دیگر وارد حاشیه نشود و همه بانوان و آقایان از فوتبال لذت ببرند و یک تفریح خوب را داشته باشند.

سرمربی آلومینیوم در پایان یادآور شد: مدل فوتبال ما تغییر کرده و خوب شده است. نیمه دوم بازی با استقلال هم بازی دست ما بود. به هر حال در فوتبال اتفاقات هم هست، شاید ضربه سر دقیقه آخر جبیره در آن بازی گل می‌شد ما کامبک زده بودیم، اما در آن بازی اتفاق نیفتاد و در این بازی اتفاق افتاد

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899962

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!