Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در جمع خبرتگاران گفت: با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه‌روزی تیم فنی، اقدامات اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت آموزش و پرورش در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از پنج شنبه ۲۱فروردین ماه ۹۹ ورود مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش امکان پذیر و فراهم شده است، افزود: مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی، می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‌‏http://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی شاد، توسط معاونت آموزش ابتدایی به شهرستان‌ها و مناطق تابعه ابلاغ و بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده مراحل اجرایی کار در حال انجام است، افزود: در طی دو روز گذشته مدیران مدارس ابتدایی استان ضمن نصب اپلیکشن شاد، اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

به گفته قربانی زمان و نحوه ورود و بهره‌برداری مدارس متوسطه در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) متعاقبا اعلام و اجرایی خواهد شد.

او به ویژگی‌های شبکه اجتماعی دانش‌آموزان اشاره کرد و با بیان اینکه این شبکه متعلق به آموزش و پرورش و تحت مالکیت و مدیریت وزارتخانه است، تصریح کرد: امنیت آن از جنبه‌های اخلاقی، حفظ داده‌ها، اطلاعات و محتوا‌های تولید شده بسیار بالاتر است و کیفیت این شبکه از حیث سرعت نقل و انتقال داده‌ها در حد شبکه‌های اجتماعی خارجی، ولی بسیار ارزانتر از آن‌ها و دسترسی به آن نیز سهل‌تر است.

قربانی اضافه کرد: پایداری این شبکه و پشتیبانی رایگان از آن در راستای مسوولیت اجتماعی اپراتور همراه اول بمدت ۱۵ سال توسط این اپراتور تضمین شده است و این شبکه قابلیت اتصال نامحدود نرم افزار‌های کاربردی دیگر که توسط آموزش و پرورش و یا بخش خصوصی تولید می‌شود را دارد و اطلاعات معلمان و دانش‌آموزان در این شبکه کاملا محفوظ بوده و امنیت اطلاعات آن توسط تیم فنی دانشگاه شریف تضمین شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش شبکه اجتماعی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: به مناسبت هفته مشاغل؛ غرفه صنایع دستی و تولیدات محلی به همت دانش‌آموزان در محوطه آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

محمود یوسفی‌فر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته مشاغل که در تقویم رسمی کشور هفته اول اردیبهشت ماه نام گذاری شده و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و برای بازدید عموم به مدت سه روز دایر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل ۲۶ غرفه است، افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به همراهی خانواده‌هایشان تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: انتخاب شغل مناسب، از ابتدایی ترین و ضروروی‌ترین مسائلی است که همواره با زندگی نوع بشر همراه بوده و قسمت مهمی از حیات او را تشکیل می‌دهد. شخصیت و منزلت اجتماعی و فردی انسان، در گرو کار و فعالیت همیشگی است تا دست نیاز پیش دیگران دراز نکند و بتواند عزت نفس خود را حفظ و استعدادهای خود را شکوفا کند.

وی افزود: نظر به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید داخلی و در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش کشور مبنی بر مهارت آموزی و آموزش همراه با تولید و بسط رشته‌های مهارت محور، در واقع هدف اصلی از برپایی این آئین هدایت تحصیلی و آشنایی جوانان با مشاغل بومی و محلی است.

 یوسفی‌فر با بیان اینکه در همین راستا علاوه بر آموزش‌های تئوری در مدارس به ویژه در دوره های متوسطه اول و دوم، آموزش‌های عملی کسب و کار نیز برای دانش آموزان جهت کسب آمادگی های اولیه ورود به بازار کار مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در طول سال در مناسبت‌های مختلف به صورت جدی به این مساله پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعاً این تجربه می‌تواند علاوه بر ایجاد خاطره خوش برای دانش‌آموزان، به عنوان یک تجربه اولیه از ورود به بازار کار با توجه به مهارت‌هایی که دانش آموزان دارند می‌تواند محسوب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: استقبال شهروندان از این غرفه‌ها، علاوه بر تشویق دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای آن‌ها می‌تواند فرصتی برای بازدید از هنرهای بومی و محلی شهرستان بندر انزلی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج