Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوریه رجالی از تهیه و توزیع ۶۶۰۰ پرس غذا و بیش از ۴۰۰۰ بسته بهداشتی برای کمک به نیازمندان توسط کانون بانوان نظریه اصفهان خبر داد.

«حوریه رجالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، از تهیه و توزیع ۶۶۰۰ پرس غذا و بیش از ۴۰۰۰ بسته بهداشتی برای کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: به مناسبت ولادت حضرت مهدی و روز نیمه شعبان به همت کانون بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان و با همکاری خیریه مهر غدیر و حسینیه شهید مصطفی خمینی تعداد۳۶۰۰ پرس صبحانه و ۳۰۰۰ پرس ناهار در شرایط بهداشتی تهیه و پخته شد و پس از آن صبح و ظهر روز نیمه شعبان در بین نیازمندان مناطق مختلف شهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون بانوان نمایندگی نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان مدیر ادامه داد: بیش از ۴۰۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش تهیه و بین مردم نیازمند در مناطق مختلف استان اصفهان از جمله شهرضا، دهاقان ، بهارستان، سپاهان شهر، جوی آباد، خمینیی شهرو مناطقی از ملک شهر مانند محله عربها و ناصر خسرو و همچنین مناطقی مانند ارزنان، حصه، زینبیه و خیریه حضرت ابالفضل ومسجد حاج محمد جعفرو کانون خانواده شهدا و کانون‌های محله ای نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان توزیع شد.

 

رجالی از اهداء بسته های شادمانه فرهنگی همراه غذای مهدوی به خانواده های نیازمند یاد کرد و اذعان داشت: بسته  های شادمانه آبمیوه و بسته های پذیرایی دمنوش و شکلات و دعای هفتم صحیفه سجادیه  به همت کانون بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان و با همکاری خیریه مهر غدیر و حسینیه شهید مصطفی خمینی  تهیه و توزیع شد.

 

مدیر کانون بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در ادامه از ضد عفونی کردن مراکز خاص یاد کرد و افزود: در چند مرحله مراکز باز پروری(بهزیستی)، شیرخوارگاه نرجس، ضد عفونی انجام شده و ۱۰ کارتن پوشک نیز به این شیرخوارگاه هدیه شد.


این خادمیار رضوی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود اجتماعی اجرای برنامه های مجازی و مشارکت در پویش های ملی با جدیت دستور کار کانون بوده که با ایجاد انگیزه، محیطی شاد را برای خانواده ها به ارمغان آورده است.

 

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای کلیه خادمان امام رئوف خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد یاد شده، مشارکت مالی با طرح نسیم مهر رضوی خادمیاران کانون بانوان ادامه دارد و بسته بندی و توزیع بیش از۲۷۵۰ غذای تبرکی در اعیاد شعبانیه و ایجاد کارگاه های ماسک و گان دوزی خادمیاران نیز به طور شاخص و برجسته، در حال اجرا می باشد.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: غذای متبرک رضوی توزیع بسته های بهداشتی خادمیاران رضوی بانوان اصفهان نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان تهیه و توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»

ایسنا/کرمانشاه جشن خداقوت کارگر با تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه، امروز(۱۶ اردیبهشت) به همت خادمیاران رضوی و شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در این مراسم، با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر حال کارگران جامعه خوب باشد، حال نیمی از مردم جامعه خوب خواهد بود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به نقش محوری کارگران در اقتصاد کشور، مسئولان باید به امورات کارگران رسیدگی بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در دین اسلام نگاه ویژه ای به کارگران وجود دارد و در احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل‌بیت (ع) می‌بینیم که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشا عزت است، از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، این نوع برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل مشکلات این قشر زحمتکش باشد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه پیگیر بهبود وضعیت معیشت نیروهای شهرداری هستیم، به آن‌ها اطمینان خاطر داد پیگیر حل مشکلاتشان باشد.

در این مراسم از پاکبانان کرمانشاه تجلیل شد و هشت نفر آن‌ها به همت آستان قدس رضوی و شهرداری کرمانشاه سفر به مشهد مقدس را هدیه گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود