Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همدلی و کمک مردم و مسئولان به اقشار آسیب پذیر در این مقطع کنونی می تواند درسی برای همه ملت های دنیا باشد و به ملت ها نشان دهد که مردم ایران چه شکلی با یکدیگر همراه هستند.

سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت و نیازمندان، بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر کمک و همدلی مردم به یکدیگر، توجه ایشان به مسائل ریز اجتماع را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه دولت هر آنچه در توان دارد باید برای کمک به اقشار آسیب پذیر بکار گیرد و مبالغی را به صورت رسمی در اختیار این افراد قرار دهد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که کمک های دولت به مردم باید انجام شود اما بخشی به بطن جامعه باز می گردد.

وی افزود: امروز مشکلات در سطح جامعه زیاد است و خانواده هایی هستند که آبرومندانه زندگی خود را به سختی می گذرانند. شناخت این خانواده ها به صورت محلی و بسیجی امکان پذیر است.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: اجرای رزمایش کمک به نیازمندان با توجه به تاثیری که طرح فاصله گذاری اجتماعی بر روی زندگی اقشار آسیب پذیر جامعه گذاشته است می تواند کمکی به این قشر باشد.

موسوی در پایان با بیان اینکه هر فردی از جامعه در جایگاه های مختلف در حد توان خود می تواند به هموطن خود کمک کند، تاکید کرد: کمک های دولت باید انجام شود اما قطعا حلال تمام مشکلات نخواهد بود. ان‌شاءلله در اجرای این رزمایش موفق باشیم. همدلی و کمک مردم و مسئولان با اقشار آسیب پذیر در این مقطع کنونی می تواند درسی برای همه ملت های دنیا باشد و به ملت ها نشان دهد که مردم چه شکلی با یکدیگر همراه بوده و برای حل مشکلات دست به دست هم می دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی در خانه بمانیم اقشار آسیب پذیر ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه اداره ایمنی دریانوردی شانگهای آمده است: نیروی دریایی چین از روز چهارشنبه اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) به مدت ۹ روز متوالی در آب‌های شرقی رزمایش برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، ورود کشتی‌های غیر مرتبط از ساعت ۷ صبح روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۹ صبح روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به محل برگزاری این رزمایش در آب‌های شرقی چین ممنوع است.

گفتنی است؛ رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین پیش تر (اسفند ۱۴۰۲) در آب‌های دریای عمان برگزار و برخی از طرح‌های عملیاتی آن به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چند جانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان‌دادن حُسن نیت و توانایی این کشورها در حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است