Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راه‌های استان تاکید کرد و گفت: سازه‌های غیرمجاز در حریم راه‌های مازندران شناسایی و از ابتدای امسال تاکنون ۳۱۰ مورد با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری اعمال قانون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر ساماندهی حفظ و حراست از حریم راه‌های این استان افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم، ایمنی راه‌های مازندران را به خطر می‌اندازد.

نجفی با بیان اینکه اگر مانع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان نشویم، در بحث ایمنی با چالش جدی مواجه خواهیم شد، گفت: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه‌ها نیازمند یک همت و عزم ملی بوده که باید تمامی دستگاه‌های ذیربط خود را ملزم به اجرا آن بدانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها تاکید کرد و افزود: مردم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه آهن‌های کشور و در طول کنارگذر‌هایی که وزارت راه و شهرسازی احداث می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد، بدون کسب مجوز از وزارت راه و شهرسازی ممنوع است.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه های مازندران ساخت و ساز غیرمجاز راه و شهرسازی غیرمجاز در حریم حریم راه حریم راه ها حریم راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند