Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:18:25 GMT

مرحله چهارم معوقات ۱۰ ساله داوران کشتی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۴۶۰۴

مرحله چهارم معوقات ۱۰ ساله داوران کشتی پرداخت شد

مرحله چهارم معوقات ۱۰ ساله حق الزحمه داوران کشتی به حساب آنان واریز شد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت وگو با سایت فدراسیون کشتی اظهار داشت: با توجه به معوقات حق‌الزحمه داوران در حدود 10 سال گذشته و عزم جدی فدراسیون فعلی برای احقاق حقوق حقه این قشر زحمتکش، بی‌ادعا و تاثیرگذار در ورزش اول کشور از مدتی پیش با پیگیری کمیسیون داوران و تبادل نظر و مشورت با افراد ذینفع تصمیم گرفته شد با شرایط موجود نسبت به پرداخت بدهی‌ها در چند مرحله اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیریان: در کنار دیدگاه سرمربی، برگزاری انتخابی تیم ملی خیلی خوب است/ تعویق المپیک برای کشتی آزاد بهتر شد

در ادامه این پرداخت‌ها امروز (شنبه) مرحله چهارم معوقات داوری به حساب داوران واریز شد و همچنین مقرر است قسط بعدی نیز در اواسط این هفته به حساب آنان واریز شود. فدراسیون کشتی امیدوار است با وجود مشکلات عدیده مالی بتواند به زودی مبلغ باقیمانده از طلب داوران را نیز پرداخت کند.

در دو ماه گذشته فدراسیون کشتی اقدام به پرداخت حق الزحمه 43 داور در سه مرحله کرده است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد