Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@17:20:53 GMT

مهار آتش سوزی ساختمان نیمه کاره در بابل

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۴۸۸۲

مهار آتش سوزی ساختمان نیمه کاره در بابل

به گزارش خبرآنلاین از بابل ؛سید مازیار حسنی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: با اعلام خبر آتش سوزی یک ساختمان مسکونی، دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در محل حادثه واقع در بلوار نوشیروانی، فلسطین ۱۹ حاضر شدند.

او افزود: در این حادثه مشاهده شد یونولیت طبقه دوم ساختمان در حال ساخت، دچار حریق شد که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از روش سرد کردن حریق را مهار کردند و مانع از گسترش و سرایت آن به منزل همجوار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی با بیان اینکه پارسال شاهد کاهش ۱۲ درصدی حوادث نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بودیم، گفت: سالی که گذشت برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل سالی بی نظیر در زمینه اجرای برنامه‌های منظم آموزش عمومی شهروندان و اجرای برنامه‌های مدون پیشگیری بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل افزود: از جمله فعالیت‌های سازمان آغاز احداث ششمین ایستگاه آتش نشانی، تلاش برای دستیابی به سیستم بروز تجهیزات عملیاتی و در راس همه این‌ها خدمت رسانی و ایثار بی‌منت همکاران آتش نشان بوده است.

او گفت: سال ۹۷ را با هزار و ۸۴۷ حادثه به اتمام رساندیم، ولی در سال ۹۸، هزار و ۶۲۶ مورد حادثه رقم خورد که این آمار بیانگر کاهش ۲۲۱ موردی است.

حسنی افزود: ۷۹۰ عملیات آتش سوزی در سال ۹۸ انجام شد که ۵۸۷ تن از شهروندان در حوادث مختلف از سوی آتش نشانان نجات یافتند.

او گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا، در هر روز ۴۰ آتش نشان با آمادگی کامل آماده ارائه خدمات ایمنی و سرویس دهی مناسب به شهروندان هستند و حداکثر توان خود را در این راستا بکار گرفته و ویروس کرونا نتوانسته خللی در امداد رسانی‌ها ایجاد کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری بابل افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند تا همکاران آتش نشانی در کوتاه‌ترین زمان خدمت رسانی کنند.

46

کد خبر 1375426

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد

ساختمانی در خیابان زمرد واقع در محله اندیشه شهر تبریز مدتهاست به صورت نیمه کاره رها شده است. اما مشکلی که شهروندان را آزرده خاطر کرده است وجود سگ‌های ولگرد در این ساختمان است به طوری که آسایش را از آنها سلب کرده و موجب وحشت ساکنان این محله شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و خسته نباشید. مدتی است ساختمانی نیمه کاره در خیابان زمرد محله اندیشه شهر تبریز نیمه کاره رها شده است. در این ساختمان نیمه کاره سگ‌های ولگرد زیادی جمع می‌شوند و ساکنان جرات تردد در معابر را ندارند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد