Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:37:13 GMT

فعالیت ۳۱۴ تشکل کارگری و کارفرمایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۴۹۹۶

فعالیت ۳۱۴ تشکل کارگری و کارفرمایی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از فعالیت ۳۱۴ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان خبر داد.

علی آشتاب امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که ۶۰ درصد از دعاوی کارگری و کارفرمایی در استان لرستان به شکل سازشی حل و فصل شده است، بیان کرد: در مدت زمان یاد شده شش هزار و ۵۰۰ دادخواست دعاوی کارگری و کارفرمایی در استان مورد پیگیری و بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام ۲۵ هزار مورد بازرسی دوره‌ای و مرتب از بنگاه‌های اقتصادی، اصناف و کارخانه‌های لرستان طی سال گذشته، اضافه کرد: در حال حاضر ۳۱۴ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان لرستان فعالیت دارند.

آشتاب با اشاره به فعالیت ۲۸۰۰ تعاونی در لرستان، بیان کرد: تعداد اعضای این تعاونی‌ها ۲۸ هزار نفر است که در آن‌ها مشغول به کار و فعالیت هستند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت تعاونی‌های استان در حوزه تولید ماسک، تصریح کرد: در حال حاضر روزانه ۳۵ هزار عدد ماسک توسط تعاونی‌های لرستان تولید می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به فعالیت مطلوب تعاونی‌های استان در حوزه‌های مختلف و این‌که طی سال گذشته سفیر تعاون کشور از استان لرستان بود، از به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بنگاه‌های اقتصادی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مطالبه مردم استان رفع معضل بیکاری است و این امر تنها با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و همچنین استفاده از ظرفیت نمایندگان رفع خواهد شد.

وی در ادامه بر ضرورت پیگیری منتخبان مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات سرگردان و متمرکز بودجه برای ایجاد اشتغال در لرستان تأکید کرد و گفت: همچنین آستان قدس رضوی ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان خواهد داشت که می‌طلبد منتخبان مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس، پیگیری لازم را برای اختصاص بخشی از این میزان سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال و تولید استان داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، همچنین بر ضرورت پیگیری برای دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید، صندوق کارآفرینی روستایی و همچنین ظرفیت بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و تولید استان تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تشکل های مردم نهاد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارگری و کارفرمایی در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری