Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@14:26:10 GMT

مزدک میرزایی دلایل رفتنش از ایران را گفت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۵۰۰۲

صراط:

مزدک میرزایی گزارشگر سابق صداوسیما که مدتی است به انگلستان مهاجرت کرده و با شبکه فارسی زبان ماهواره ای همکاری می کند، در مصاحبه لایو اینستاگرامی از دلایل رفتنش از تلویزیون و ایران گفت. او در این باره گفت: «اگر می خواهید دلایل رفتنم را بدانید، همان دلایلی است که رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه شان گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش خبرآنلاین او همچنین درباره عادل فردوسی پور و خاطره اش از او گفت:« خاطره های زیادی دارم اما چیز به خصوصی یادم نمی آید.»

پیش از این رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه ای از انحصار و توجه زیاد صداوسیما به یک شخص خاص گله کرده بودند. 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مزدک میرزایی انگلستان لایو اینستاگرامی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رئیس هیئت کشتی اصفهان در آئین تجلیل از برترین‌های کشتی اصفهان در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته یکی از سال‌های پر رونق و خوب کشتی اصفهان در یکی دو دهه اخیر بود.
مصطفی میرزایی افزود: کسب بیش از ۱۰ قهرمانی در رقابت‌های کشوری در رده‌های سنی مختلف و دعوت به تیم‌های ملی بخشی از افتخارات کشتی اصفهان در سال گذشته بود که پس از سال‌ها دوباره بدست آمد.
میرزایی، استان اصفهان را در چند دهه گذشته همواره از برترین‌های کشتی ایران معرفی کرد و گفت: این استان هم نشان کشوری و آسیایی و هم جهانی داشت، اما دو سه دهه‌ای بود که از این افتخارات فاصله گرفته بودیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی در ادامه و با اشاره به موفقیت‌های کشتی اصفهان در یکی دو سال اخیر افزود: با برنامه‌ریزی مدون و اصولی و حضور پیشکسوتان و مربیان سطح بالای استان که همگی از بهترین‌های کشور هستند سعی کردیم به روز‌های خوب کشتی در اصفهان نزدیکتر شویم.
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در ادامه گفت: کشف استعداد‌های مختلف در سراسر استان، توجه به کشتی شهرستان‌های مختلف و ایجاد زیرساخت‌های بروز و مناسب تنها بخشی از فعالیت‌های کشتی استان در سال‌های اخیر بوده است که ثمره آن قهرمانی‌های مختلف و حضور مستمر کشتی گیران استان اصفهان در تیم‌های ملی در این چند سال بوده است.
مصطفی میرزایی ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر و حمایت‌های مربیان و پیشکسوتان دلسوز این رشته مهم در استان اصفهان در آینده نزدیک شاهد افتخار آفرینی‌های بیشتر کشتی گیران استان اصفهان در رقابت‌های بین المللی و به خصوص المپیک باشیم چراکه اصفهان این ظرفیت بالا و مهم را در کشتی گیران خود دارد.

دیگر خبرها

  • این سردردها نشانه چیست؟
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • پشیمانم!
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • دلایل نوسان قیمت پیاز