Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون بیش از 4 هزار کسب و کار اطلاعات خود را در سامانه مسابقه «میدون» ثبت کرده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی مسابقه  «میدون»، بیش از 4هزار کسب و کار از ابتدای پخش سری اول مسابقه تلویزیونی «میدون» تاکنون، اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام این رقابت اقتصادی و کارآفرینی ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری دوم این برنامه تلویزیونی که در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد، بعد از بهبود شرایط عمومی جامعه و پایان درگیری با ویروس کرونا، تولید و ضبط خود را با انتخاب 40 متقاضی واجد شرایط از میان درخواست‌های ثبت شده آغاز خواهد کرد.

این مسابقه تلویزیونی که در سری اول خود به عنوان هفتمین برنامه پرمخاطب سیما در پاییز 98 شناخته شد، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی است که فرصت طرح ایده های جدید کسب و کار و جذب سرمایه را زیر نظر کارشناسان این حوزه برای فعالان و نواندیشان اقتصادی و کارآفرینی فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت این مسابقه به نشانی http://meidoun.ir  مراجعه کنند. مسابقه «میدون» در فضاهای مجازی(تلگرام، اینستاگرام، بله، روبیکا و روبینو) نیز با شناسه @meidountv با مخاطبان خود در ارتباط است.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: کارآفرینی شبکه سه سیما مسابقه میدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگرپیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.

حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • چه جوری یک هفته‌ای پروانه کسب‌وکار بگیریم؟
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!