Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس اتاق اصناف کرمان گفت: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان فعالیت نمایشگاه ها، آموزشگاه های رانندگی، مراکز ورزشی و بدنسازی، سونا و ماساژ ممنوع بوده و تعطیلی این واحدها تا اطلاع ثانوی (تا آخر فروردین) ادامه دارد و برای ادامه کار بعدا تصمیم گیری خواهد شد. 

"یوسف جعفری" در گفت وگو با ایسنا درباره فعالیت واحدهای صنفی با تاکید بر اینکه پاساژها، مجتمع های تجاری، بازار سرپوشیده و فروشگاه های بزرگ به جزء واحدهای لبنیات و پروتئینی همچنان تعطیل هستند، اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد واحدهای صنفی شهرستان کرمان فعال می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با اشاره به ادامه تعطیلی آرایشگاه ها، تالارها، سالن های مراسمات و گیم نت ها تصریح کرد: واحدهای صنفی که فعالیت خود را آغاز کرده اند باید در سامانه سلامت ثبت نام کرده و در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی تعهد بدهند. 

رییس اتاق اصناف کرمان با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر فعالیت اصناف توسط مرکز بهداشت، استانداری، اتاق اصناف و سازمان صمت صورت می گیرد، بیان کرد: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان فعالیت نمایشگاه ها، آموزشگاه های رانندگی، مراکز ورزشی و بدنسازی، سونا و ماساژ ممنوع بوده و تعطیلی این واحدها تا اطلاع ثانوی (تا آخر فروردین) ادامه دارد و برای ادامه کار بعدا تصمیم گیری خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتاق اصناف اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت _ امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی با تصریح بر انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان، افزود: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع بدهند تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز کنند و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

کد خبر 747573

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد