Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی از ارسال نتیجه مطالعات مسکن محله سعدآباد مراوه تپه به مدیریت بحران استان، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، 12 فروردین ماه امسال محله سعدآباد روستای آق امام در شهرستان مراوه تپه دچار رانش زمین شد.

بر اثر این حادثه، منازل 25 خانوار ساکن این محله دچار تخریب صد در صدی شد به شکلی که دیگر امکان زندگی در منازل را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محله که در سال قبل نیز دچار رانش شده بود به گفته مهندسین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دیگر قابلیت سکونت ندارد و باید جابه جایی در آن صورت بگیرد.

سید محمد حسینی، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در گفتگوی قبلی خود با خبرنگار ما از پیگیری موضوع در سطح استان خبر داد و عنوان کرده بود : تمام گزینه های محتمل برای ساکنین محله سعدآباد مد نظر است و قرار است تا آخر هفته موضوع جابه جایی از طرف بنیاد به سرانجام برسد.

با پیگیری مجدد خبرنگار ما، وی  در خصوص این موضوع و کارهای انجام شده توسط  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: طبق وعده داده شده، نتیجه مطالعات مشاوران و کارشناسان در خصوص محله سعدآباد را به شکل اولویت بندی گزینه های اسکان اهالی به مدیریت بحران استان ارائه کردیم.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر  منتظر پاسخ مدیریت بحران هستیم که بلافاصله بعد از اعلام نظر قطعی مبنی بر اولویت اقدامی برای محله سعدآباد، کارهای اجرایی در محله جدید آغاز خواهد شد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: کارهای اولیه انجام شده و بعد از ابلاغ مدیریت بحران بلافاصله کارهای اجرایی شروع می شود و در صورت تایید هر کدام از اولویت بندیها ،بنیاد در کوتاه ترین زمان عملیاتهای بعدی را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است