Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل بهار یکی از زیباترین فصل ها برای تغییر دکوراسیون خانه است. این فصل سرشار از المان هایی است که می توانیم برای تغییر دکوراسیون فضای مورد علاقه مان از آن ها استفاده کنیم یا ایده بگیریم. امروز می خواهیم چند ایده ساده و ارزان قیمت را با شما به اشتراک بگذاریم تا بهترین دکوراسیون بهاری را داشته باشید. پالت رنگی خود را انتخاب کنید و با کمک یکی از ایده های زیر سراغ فضای مورد علاقه تان بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی های دکوراسیون حرفه ای به سبک بهاری چیست؟

هر دکوراسیون با هر سبکی یک سری ویژگی های منحصر به فرد دارد. در واقع برای رسیدن به یک سبک منحصر به فرد می توان از ایده ها و سلیقه های مختلف استفاده کرد اما پایه آن از چند المان مشترک تشکیل شده است. به عنوان مثال استفاده از وسایل چوبی مخصوصا از جنس بامبو، رنگ های پاستیلی، گل های طبیعی، طرح های گلدار، ترکیب رنگ های ملایم با سفید و مواردی از این قبیل جزو نشانه های دکوراسیون به سبک بهاری هستند. اگر می خواهید فضای مورد علاقه خو درا به سبک بهاری و کاملا حرفه ای طراحی کنید باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

استفاده از منبع نور طبیعی استفاده از پارچه های الیاف طبیعی مانند پنبه، کتان، کنف استفاده از طرح گل ها استفاده از رنگ های روشنی که در گل های بهاری می بینیم استفاده از هرآنچه که در طبیعت سبز و زنده وجود دارد برای داشتن بهترین دکوراسیون بهاری خانه را شبیه به بهشت کنید

این جمله بدان معناست که تا جای ممکن باید سعی کنید المان های طبیعت در چشم بیایند نه وسایل موجود. به عنوان مثال مبل های حصیری که از بافت طبیعی هستند یک گزینه فوق العاده است. اما اگر مبل پارچه ای دارید نگران نباشید. با انداختن یک رویه به رنگ خنثی (سفید یا توسی روشن) می توانید آن را محو کنید. در عوض با قرار دادن انواع کوسن های رنگی و گلدار یا قرار دادن گل های طبیعی روی میزها همه توجه را به سمت زیبایی ها طبیعت جلب کنید.

از تلویزیون های دیواری یا باکس تلویزیون دیواری استفاده کنید تا وسایل اضافی مانع از جاری شدن حس و حال بهاری نشوند و توجه ها را به خود جلب نکنند. برای بهتر شدن این کار می توانید دیوار را به رنگ سبز جوانه های درختان کنید و از باکس های دیواری سفید استفاده کنید. برای تزیین هم یک گلدان ساده با یک شاخه شکوفه سیب یا گیلاس فوق العاده است.

فضای کافی به گل ها و گیاهان اختصاص بدهید

یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش ها برای تغییر دکوراسیون بهاری استفاده از خود گیاهان موجود در طبیعت است. گل های طبیعی بهترین منبع انرژی در خانه هستند. درختان جوان با برگ های زنده می توانند تبدیل به یک بخش دکوراتیو در فضا بشوند. شما می توانید با توجه به رنگ فضا از گلدان های دکوراتیو و گل های زیبا به عنوان یک عنصر زینتی و ارزان قیمت بهره ببرید.

سعی کنید تا جای ممکن فضا را با درختچه های جوان یا گل های آپارتمانی پر کنید. روی میزهای پذیرایی و غذاخوری گل طبیعی بذارید. می توانید برای اتاق خواب فرزندتان از تخت دو طبقه نوجوان استفاده کنید و بقیه فضا را با گیاهان طبیعی و آرام بخش که برای کیفیت خواب هم مناسب هستند، تزیین کنید.

تا حد امکان از رنگ های روشن استفاده کنید

استفاده از رنگ های روشن بیشترین تاثیر را در سبک های بهاری دارند. با نگاهی به طبیعت در فصل بهار متوجه می شویم که عمدتا رنگ ها در این زمان روشن و پر نور هستند. سعی کنید ترکیب چوب های تیره با رنگ های گرم مانند زرشکی و نارنجی را کنار بگذارید؛ این رنگ ها یادآور پاییز هستند. بالعکس باید از رنگ های زنده و روشن استفاده کنید. موارد زیر ساده ترین روش هایی هستند که می توانند برای روشن کردن فضای شما کاربردی باشند.

یکی از ارزان ترین ایده های تغییر دکوراسیون تغییر رنگ مبلمان با لباس مبل است. می توانید از پارچه های ارزان قیمت و رنگ روشن برای مبل ها لباس بدوزید و روی آن را با کوسن ها گلدار و شال مبل تزیین کنید. اگر دیوار تیره ای در خانه دارد روی آن را با آینه یا قاب های سفی و بزرگ بپوشانید. از منابع نور با رنگ خنثی استفاده کنید، نه سفید و نه زرد خالص، ترکیب این دو رنگ گزینه بهتری است. برای کف از قالیچه یا فرش های مدرن بدون نقش های کلاسیک استفاده کنید. یک قالیچه توسی روشن می تواند برای هر سبک دکوراسیونی فوق العاده بنظر برسد. نکته کلیدی برای دکوراسیون خانه های نو

و در نهایت اگر به تازگی قصد ساخت خانه و انتخاب وسایل را دارید، سعی کنید از رنگ های روشن برای کف و رنگ های خنثی برای دیوار ها استفاده کنید. برای اتاق خواب ها تا جای ممکن از چوب های تیره برای کمد دیواری استفده نکنید. به جای آن از مدل کمد لباس آینه ای که فضارا بزرگ تر نشان می دهد استفاده کنید.

این موارد ایده های کلی برای شناخت ویژگی های اولیه یک دکوراسیون به سبک بهاری هستند. شما می توانید با توجه به سلیقه و رنگ های مورد علاقه تان بهترین دکوراسیون بهاری را در این روز ها داشته باشید.

منبع: فردا

کلیدواژه: دکوراسیون حرفه ای رپرتاژ آگهی برای تغییر دکوراسیون دکوراسیون بهاری رنگ های روشن استفاده کنید سبک بهاری مورد علاقه سعی کنید ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کارشناس هواشناسی گفت: استان های چهارمحال و بختیاری، کهگلیویه و بویر احمد، استان فارس و مناطقی از استان های کرمان و یزد، شرایط رگبار بهاری به ویژه در ساعات بعدازظهر در این استانها مهیاست.

صحبت های کارشناس هواشناسی را در ویدئو ببینید.

کد خبر 847421 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: حماس آتش جنگ غزه را روشن نکرد
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • شکوفه‌های بهاری در عجب شیر
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری