Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقلام خدمات رسانی اجتماعی تیم های جهادی سربازان انقلابی امام خامنه ای (مدظله العالی) از سنگر فرهنگی مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در بین افراد نیازمند و خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری شبستان از بوشهر، سربازان ولایتمدار پایگاه های مقاومت بسیج و طلاب منادی راه حق حوزه های علمیه و جهادگران سنگر اجتماعی مسجد در سایر مناطق شهری و روستایی استان بوشهر با  حمل این پلاکادر نوشته "حکومت ستم شاهی پهلوی؛ زر پرست و زور پرست بودند"؛ به میدان ایثار و خدمات رسانی جهادی به مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و پیام این گروه های جهادی به مردم جامعه این بود، که قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران و قدرشناس تلاش های سایر مسولان و کارگزاران کشور باشید.

 

 

* توزیع خدمات اجتماعی توسط تشکل های مردم پایه

 

 

بنا به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان در بوشهر، یکی از تشکل های مردم پایه که با عنوان کانون فرهنگی هنری توحید و پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در سنگر فرهنگی و اجتماعی مسجد توحید شهرستان بوشهر مشغول فعالیت می باشند و همچنین نیز در ایام کرونایی این جوانان و نوجوانان بسیجی و مسجدی در قالب تیم های امدادگران سلامت و خدمات رسانی جهادی در بخش های "ایستگاه های ایست و بازرسی پالایش طب سنجی و غربالگری ورودی شهر بوشهر و حومه منطقه دو، شناسایی ایتام و خانواده بی بضاعت به منظور معرفی به سازمان های ذیربط امور اجتماعی جهت کمک های معیشتی، پخش مواد غذایی و بسته های بهداشتی بین افراد سالمند و خانواده های نیازمند و بی بضاعت محله، ساخت و تولید و تدوین نماهنگ های تصویری و انتشار پیام های پیشگیری و درمانی وزارت بهداشت با موضوع ویروس کرونا به سایر اقشار جامعه از طریق سامانه های بر بستر فناوری اطلاعات و شبکه های مجازی و پیام رسان های ایرانی، پخش دعای هفتم صحیفه سجادیه از سامانه های صوتی منارهای مسجد، ضد عفونی محیط مسجد قبل و بعد از حضور نمازگزاران و ضد عفونی محیط های عمومی شهری، پاسخگویی به شبهات و امور شرعی توسط روحانی مسجد در فضای پیام رسان مجازی کانون؛ به عنوان تیم جهادی سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهروان راه شهیدان حضور دارند.

 

 

* نمایش تصویری فعالیت های خدمات رسان و جهادی سربازان امام خامنه ای (مدظله العالی)

 

 

در ادامه فعالیت های خدمات رسان و جهادی سربازان ولایت در جبهه مقاومت فرهنگی سنگر اجتماعی بسیج و مسجد در قاب تصویری خبرگزاری شبستان بوشهر به منظور اطلاع رسانی عمومی به نمایش گذاشته شده است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش و تصاویر: محمد عبیدی

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستم شاهی افراد سالمند امدادگران سلامت ایستگاه های غربالگری مدافعان سلامت ضد عفونی پیام رسان بی بضاعت تیم جهادی جبهه مقاومت ویروس کرونا خدمات اجتماعی سنگر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای کانون فرهنگی هنری مساجد فناوری اطلاعات نوجوانان و جوانان پهلوی ایثار خانواده شهدا شهیدان جهاد جبهه وزارت بهداشت قوه قضاییه طلاب مجلس شورای اسلامی استان بوشهر سپاه پاسداران استانداری مقاومت حوزه علمیه فضای مجازی وزارت کشور بسیج خانواده خبرگزاری شبستان مسجد دولت جهادی سربازان خدمات رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا