Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت اسلام و المسلمین مصطفی محامی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با خود ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم بوده و به تعبیر امام خمینی(ره)از شریف ترین واجبات است.

وی بیان کرد: در روایات مختلف مباحث بسیاری برای تشویق به امر به معروف و نهی از منکر شده و هم تهدید بسیاری در مورد ترک آن شده است که نشان از اهمیت آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر دارای مراتب بسیار بوده و با توجه به اهمیت آن سطوح مختلف در جامعه برای آن برنامه ریزی شده که گاهی فردی و گاهی اجتماعی است.

حجت اسلام و المسلمین محامی افزود: با توجه به تعداد بالای جامعه کارمندان در سطح کشور و گستردگی آن، اگر امر به معروف و نهی از منکر در سطح دولت و کارگزاران نظام عمل شود بسیاری از جامعه ما اصلاح و فضای کشور تغییر مناسبی خواهد کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تلاش در زمینه احیای این واجب فراموش شده یک گام بسیار ارزشمند است و با توجه به گستردگی کار ارزش مضاعف نیز خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما در این مسیر باید راه درست امر به معروف و نهی از منکر را بدانیم و گرنه بد عمل کردن خود موجب یک منکر میشود.

حجت اسلام و المسلمین محامی افزود: آن چیزی که در این زمینه مهم تر بوده کار مردمی و فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر و یا همان مطالبه گری اجتماعی است. 

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از سال گذشته رویکرد خود را در راستای مطالبه گری قرار داد که همان خواسته مردم است.

 محسن اکبری افزود: این اقدام ثمرات خوبی داشت و این شیوه کار موجب دلگرمی بیشتر مردم شد.

وی تاکید کرد: در زمینه مقابله با کرونا نیز دوستان ما در مجموعه ستاد که در بخش فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند سعی کردند نسبت به ترویج امید در جامعه فعالیت کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید