Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:48:49 GMT

بازگشایی حدود 20 هزار واحد صنفی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۵۸۷

بازگشایی حدود 20 هزار واحد صنفی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه پس از پایان مرحله اول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور و آغاز فاصله‌گذاری هوشمند، از امروز(23 فروردین) اصناف کم‌خطر فعالیت خود را آغاز کردند و همزمان با سراسر کشور بیش از 20 هزار واحد صنفی نیز در کرمانشاه بعد از چندین روز تعطیلی کرکره‌های خود را بالا کشیدند.

حسین بیات عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، از آغاز فعالیت حدود 50 تا 60 درصد از 40 هزار واحد صنفی شهر کرمانشاه از امروز (23 فروردین) همزمان با سراسر کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تنها اصنافی که کم‌خطر هستند و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا مشکلی برای فعالیت آنها وجود ندارد، امروز(شنبه) کار خود را شروع کردند و سایر مراکز پرخطر مانند رستوران‌ها، پاساژها، بازارهای مسقف و... همچنان بسته هستند.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی به دنبال بازگشایی تعدادی از آنها یاد کرد و افزود: واحدهایی که جزو دسته پرریسک باشند و مغازه خود را باز کنند پلمب خواهند شد، کما اینکه امروز شاهد باز شدن برخی از این واحدها بودیم که حتما برخورد لازم با آنها صورت می‌گیرد.

بیات با بیان اینکه رعایت فاصله‌گذاری هوشمند باید در تمام نقاط یکسان باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی شهرک‌های کرمانشاه از جمله دولت‌آباد، مسکن و ... برخی از مغازه‌ها فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و بدون توجه به دستورالعمل‌ها در این ایام به فعالیت مشغول هستند.

وی معتقد است، این شیوه فعالیت باعث نارضایتی سایر بازاریان قانونمند شده که علی رغم مشکلات مالی متعدد در این ایام برای جلوگیری از گسترش بیماری، مغازه خود را باز نکردند.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه از طرح این موضوع با مسئولین ارشد اقتصادی استان و پیگیری برای رفع این مشکلات خبر داد.

بیات درباره وضعیت بازار پس از بازگشایی واحدهای صنفی نیز تاکید کرد: بازار به شدت خلوت است و بسیاری از مردم هنوز به دلیل رعایت مسائل بهداشتی از خانه خارج نمی‌شوند و از همین رو اکثر مغازه‌ها مشتری زیادی ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی استانی اقتصادی كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد