Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@18:30:16 GMT

طرح خوداظهاري کارکرد کنتور مشترکين آب آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۶۵۸

طرح خوداظهاري کارکرد کنتور مشترکين آب آغاز شد

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، در راستای حفظ سلامت عمومی، کاهش تردد قاریان کنتور، توسعه خدمات دولت الکترونیک و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح خوداظهاری کارکرد کنتور مشترکین آب آغاز شد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،مجید عبدالهی با اعلام خبر بالا افزود: در این طرح مشترکین آب می توانند به صورت ماهانه کارکرد کنتور آب خود را به دو روش به این شرکت اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روش اول مشترکین آب شهری می توانند از طریق تلفن همراه (از چپ به راست):  کارکرد کنتور آب * شماره پرونده خود را به صورت پیامک به شماره 30004615 ارسال نمایند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: مشترکین آب روستایی نیز شماره کنتور آب خود را با همین روش به شماره 3000461523 ارسال کنند.

عبدالهی، اظهار داشت: در روش دوم نیز مشترکین آب شهری می توانند از طریق سایت شرکت به آدرس: www.abfa-mazandaran.ir  و مشترکین آب روستایی با مراجعه به آدرس:  www. http://abfar-mz.ir   کارکرد کنتور را در قسمت میز خدمات الکترونیک (بخش خدمات الکترونیک مشترکین) ثبت نمایند.

وی از مشترکین خواست برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس ضمن خودداری از مراجعه حضوری، برای ثبت و پیگیری درخواستهای خود از طریق سایت شرکت اقدام  و یا برای کسب راهنمایی های لازم با سامانه 122 تماس حاصل نمایند.

عبدالهی پیشاپیش از همکاری مشترکین با این شرکت قدردانی و خاطرنشان کرد: مشترکین آب میتوانند به صورت ماهانه کارکرد کنتور را با روشهای ذکر شده به شرکت آب  وفاضلاب استان مازندران اعلام نمایند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه این شرکت غیر دولتی است و برای ارائه خدمات به ویژه در شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی به تعامل و همکاری هم استانی های عزیز در پرداخت به موقع آب بها نیازمند است، افزود: همراهی مشترکین در این طرح، مجموعه آب و فاضلاب را در انجام وظیفه و تداوم خدمت رسانی یاری می رساند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح خوداظهاری کارکرد کنتور مشترکین آب آغاز کارکرد کنتور آب و فاضلاب مشترکین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد