Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:20:16 GMT

عامل فروش قرص های تقلبی در هرمزگان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۷۴۸

عامل فروش قرص های تقلبی در هرمزگان دستگیر شد

ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس فتا هرمزگان از دستگیری عامل فروش ماسک، انواع مواد ضد عفونی و قرص های تقلبی با قیمت های نامتعارف خبر داد.

سرهنگ علی اصغر افتخاری در گفت وگو با ایسنا، گفت: متأسفانه در شرایط حساس این ایام و انتشار ویروس کرونا،اشخاص کلاهبردار و فرصت طلب با دروغ پردازی های تبلیغاتی خارج از شبکه های مجاز توزیع و نظارت های سازمان غذا و دارو اقدام به فروش ملزومات بهداشتی ساختگی با برچسب های تقلبی یا قیمت های نامتعارف در فضای مجازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس فتا استان بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا طی پایش شبکه های اجتماعی مجازی،اقدام به مستندسازی،تشکیل پرونده و دستگیری عوامل فروش پکیج های بهداشتی و دارویی غیرمجاز به ویژه در حال حاضر پیرامون ویروس کرونا می کنند،سپس متهمان به مراجع قضائی تحویل تا مجازات قانونی اعمال شود. 

وی با تأکید بر اینکه متهم با تبلیغ محصولات دارویی و بهداشتی در فضای مجازی با برچسب های منتسب به شرکت های دارویی و قیمت های نامتعارف اقدام به فروش پستی اقلام تقلبی می کرد، خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا استان با دریافت مجوز قضائی به محل سکونت متهم اعزام و ضمن دستگیری وی ، بسته های بهداشتی و دارویی غیر مجاز را در انباری منزلش کشف کردند.

این مسئول انتظامی افزود: در بازرسی از منزل متهم ۵۶۲ عدد ماسک فیلتر دار، ۳۰ عدد ژل ضدعفونی، ۹ عدد ژل لاغری و ۱۶۰ عدد بسته قرص توقیف و متهم پس از تکمیل پرونده به همراه مستندات و اقلام مکشوفه به دادسرا اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی از اولویت های پلیس فتا است، خاطر نشان کرد: شهروندان به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرایم سایبری،مصونیت از شگردهای مجرمانه و گزارش جرایم سایبری به وب سایت ‎www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام