Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا آقانیا نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان که مدتی است به سرطان دچار شده، این روزها برای ادامه روند درمانش و آغاز شیمی درمانی بین کلینیک دی در تهران و بابل محل اقامتش در رفت و آمد است.

آقانیا درخصوص درخواست کمک‌هایی که پیش از عید جهت هزینه‌های درمانی اش از فدراسیون‌های کشتی و پزشکی ورزشی داشت، گفت: رئیس و دبیر فدراسیون کشتی جویای احوالم هستند و البته حسن رنگرز نیز تا زمانی که در فدراسیون مسئولیت داشت پیگیر احوالم بود، دکتر پور سعید هم یک بار قبل از عید به دیدارم آمد، گزارشی از روند درمانم دریافت کرد و رفت، تماس‌ها پس از عید ادامه دارد اما همچنان می‌گویند کار در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا آقانیا گفت: پدرم نانواست و با تمام توان مالی اش تاکنون هزینه‌های درمانی مرا بر عهده داشته، اما من تا پایان خردادماه به ۱۰ جلسه درمانی شیمی درمانی دیگر نیاز دارم که هزینه هر جلسه شیمی درمانی بعلاوه هزینه‌های رفت و آمد و اقامت ۵ روزه‌ام، واقعاً برای خانواده سنگین است.

وی افزود: با وجود تحویل مدارک پزشکی، درمانی و فیش‌های پرداختی بیمارستان به فدراسیون کشتی همچنان منتظر به نتیجه رسیدن روند اداری حمایت هستیم، در حالی که موسسه خیریه خادمین علی بن ابیطالب (ع) و خیرین این موسسه نیز بدون هیچ وعده‌ای در تامین بخشی از هزینه‌ها، مرا حمایت کردند.

آقانیا در پایان گفت: امیدوارم هیچکس دچار بیماری نشود، برای مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم و از مردم می‌خواهم دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی ام را به دست بیاورم.

کد خبر 4897588 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی خدمات درمانی فدراسیون کشتی فدراسیون پزشکی ورزشی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس احمد سعادتمند فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد مهدی محمدنبی اتحادیه جهانی کشتی کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو شیمی درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!