Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ابراهیم نوری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای ایفای رسالت و مسئولیت اجتماعی به عنوان یک دانشگاه جامعه محور با طی فرایند لازم به تولید و عرضه ماسک‌های بهداشتی اقدام کرد.

وی افزود: در این راستا کارگاه تولید ماسک در معاونت فرهنگی دانشگاه و با نظارت مستمر شورای ایمنی دانشگاه و همکاری بسیج دانشجویی استان آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این کارگاه هم اینک روزانه میانگین ۳۰۰ عدد ماسک تولید می‌شود و علاوه بر دانشگاه در میان اقشار آسیبپذیر توزیع می‌شود.

دکتر نوری گفت: همچنین بر اساس نیازسنجی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان بخشی از ماسک‌های تولیدی در میان برخی از نیازمندان، کسبه و نانوایی‌ها در حال توزیع است.

ا افزود: هم اینک حدود ۲۰ خیاط، برشکار و نیروی خدماتی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت جهادی در کار تولید ماسک فعال هستند.

انتهای  پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس تولید ماسک سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان