Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:04:07 GMT

نمونه‌گیری و انجام آزمایش، هر زمان و هر کجا شما بخواهید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۷۲۳۴

نمونه‌گیری و انجام آزمایش، هر زمان و هر کجا شما بخواهید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این مجموعه یک مرکز حرفه‌ای است که با آزمایشگاه‌ها و مراکز پزشکی معتبر همکاری می‌کند.

در ادامه به معرفی خدمات پلتفرم آزمایش آنلاین پرداخته ایم تا گامی در جهت پیشگیری بیماری و بررسی سلامت بدن برداشته باشیم.

آزمایش آنلاین در خدمت کهنسالان و آسیب دیدگان

خیلی از ما پدر، مادر یا پدربزرگ و مادربزرگی داریم که به خاطر کهولت سن نمی‌توانند به راحتی از منزل خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این افراد لازم دارند به شکل منظم، در دوره‌های مشخص، آزمایشات مختلف بدهند. حتی ممکن است به خاطر مشغله کاری نتوانیم امور پزشکی آن‌ها را پیگیری کنیم. آزمایش آنلاین به کمک متخصصان آزمایشگاهی خدمات تشخیصی را به داخل منزل آورده است. تنها کافی است وارد سایت آزمایش آنلاین شوید و با ورود تاریخ، روز، ساعت و محل موردنظر درخواست خود را ثبت کنید.

سالمندان عزیز که توانایی برای مراجعه به آزمایشگاه ندارند، می‌توانند تا ۲۵% از تخفیفات آزمایش آنلاین استفاده کنند.

بعلاوه اگر فردی در اثر حادثه دچار نقص عضو یا شکستگی دست، پا و … شده باشد به راحتی می‌تواند درخواست خود را در سایت آزمایش آنلاین ثبت کند تا متخصصان نمونه‌گیری را در منزل انجام دهند.

همچنین پیشنهاد می‌شود افرادی که به علت سیستم دفاعی ضعیف خود، برای خروج از منزل نیاز به اجازه پزشک دارند، از خدمات آزمایش آنلاین استفاده کنند.

اگر به‌منظور انجام آزمایش برای توان خواهان دچار مشکل هستید حتماً بخوانید

افرادی که به شکل مستقیم با توان خواهان، افراد مبتلا به اوتیسم، سندروم داون و … در ارتباط هستند ممکن است برای مراجعه به آزمایشگاه دچار مشکل باشند. آزمایش آنلاین با ارائه خدمات آزمایشگاهی در منزل برای این مسئله راه حل ارائه می‌دهد. متخصصان آزمایشگاهی با رعایت تمام اصول بهداشتی و استفاده از تجهیزات لازم، اقدام به نمونه‌گیری در منزل می‌نمایند. کافی است درخواست خود را در سایت، اپلیکیشن یا ربات تلگرامی آزمایش آنلاین، وارد کنید. سپس آدرس محل مورد نظر و نوع آزمایش را در سایت درج کنید.

نکته مهم این که انجام آزمایشات پزشکی در منزل برای توانخ واهان تا ۲۰% تخفیف ارائه می‌شود.

آسان‌ترین روش انجام آزمایش برای افراد شاغل، مادران و بیماران خاص

آزمایش آنلاین این امکان را فراهم کرده است تا افرادی که ساعات زیادی را در محل کار خود می‌گذرانند و فرصت مراجعه به آزمایشگاه را ندارند، بتوانند در محل کار خود آزمایش بدهند.

همچنین مادرانی که بخاطر نگهداری از فرزند خردسال خود نمی‌توانند به آزمایشگاه مراجعه کنند، با آزمایش آنلاین در کمترین زمان می‌توانند نمونه‌گیری را در منزل انجام دهند.

بعضی آزمایشگاه‌ها جز مراکز معدودی هستند که آزمایش‌های خاص تشخیصی را انجام می‌دهند. به همین علت عموماً شلوغ و پرتردد می‌باشند. اگر بنا به دستور پزشک لازم است، برای انجام آزمایش تشخیصی به این مراکز مراجعه کنید، باید زمان زیادی را بابت دریافت نوبت و گرفتن جواب آزمایش صرف کنید. با خدمات این شرکت لازم نیست زمان زیادی برای آزمایش صرف کنید.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه با آزمایش آنلاین

بجز هزینه‌ای که باید برای انجام آزمایش پرداخت کنیم، در بسیاری موارد باید هزینه‌های جانبی را نیز بپردازیم. با توجه به ترافیک درون شهری تهران و طرح ترافیک، بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم از خودروی شخصی استفاده نکنیم. حتی اگر با وجود مشغله روزانه، برای پیگیری امور پزشکی اقدام کنیم، باید هزینه‌ای بابت رفت و آمد صرف کنیم. از طرفی، فرایند دریافت نوبت و گرفتن جواب آزمایش، پروسه‌ای زمان بر است.

اما در آزمایش آنلاین متخصصان آزمایشگاهی، صفر تا صد انجام ازمایش را به عهده می‌گیرند. بدون دریافت هزینه اضافی برای ایاب و ذهاب به محل مورد نظر شما (خانه، محل کار و …) مراجعه می‌کنند، با در دست داشتن تجهیزات لازم و اصول بهداشتی، نمونه گیری را انجام داده و نمونه را به آزمایشگاه تحویل می‌دهند. برای دریافت نتیجه آزمایش لازم نیست به آزمایشگاه مراجعه کنید. کافی است با وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور مخصوص خود، نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سایت مشاهده کنید.

نمونه‌گیری در آزمایش آنلاین هیچ محدودیتی ندارد

متخصصین برای بررسی وضعیت سلامت شما پکیج‌هایی را برای چکاپ کامل بدن طراحی کرده اند. بسیاری از فاکتورهای مهم بدن مثل تری گلیسرید، اسید اوریک، کلسترول، آنزیم‌های کبدی، تیروئید، ویتامین D، آهن و … در این پکیج‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند تا شما بتوانید از سلامت کامل بدن خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین آزمایش تشخیص سرطان، کم کاری و پرکاری تیروئید، آزمایش هورمونی، آزمایش غربالگری بارداری، آزمایش ژنتیک، آزمایش ادرار و … توسط متخصصان آزمایش آنلاین انجام می‌شود.

اگر لازم است برای تست شنوایی یا بینایی آزمایشاتی انجام گیرد، خوب است بدانید متخصصان، خدمات شنوایی سنجی و بینایی سنجی را نیز در منزل ارائه می‌کنند.

نمونه‌گیری و انجام آزمایش در روزهای کرونا

در این روزها که تمام مراکز درمانی و بهداشتی تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند، مراجعه به آزمایشگاه و مراکز تشخیصی با خطر همراه است. از طرفی نمی‌توان تشخیص بیماری را به تعویق انداخت، چرا که اگر مشکل جدی باشد می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

گرچه با رعایت نکات بهداشتی، شست و شوی دست و ضدعفونی سطوح تا حد زیادی خطر ابتلاء به کرونا کاهش میابد، اما اگر فرصتی فراهم شود تا بتوان تست و نمونه‌گیری را در مکان کم ریسک‌تری مثل منزل انجام داد، احتمال ابتلاء و انتقال ویروس کمتر است.

نکته مهم این که متخصصان در آزمایش آنلاین، با تجهیزات کامل و رعایت اصول پزشکی در محل حاضر می‌شوند و نکات بهداشتی را در حین نمونه‌گیری به شکل کامل اعمال می‌کنند.

قبل از مراجعه به آزمایشگاه، بر اساس پوشش بیمه‌ای هزینه آزمایش را برآورد کنید

یکی از دغدغه‌های ما قبل از مراجعه به آزمایشگاه این است که چه میزان باید هزینه کنیم. بخصوص برای برخی از آزمایشات لازم است هزینه سنگینی پرداخت شود. به همین علت ترجیح می‌دهیم از قبل، با برآورد هزینه‌ها، مبلغ کافی را به همراه داشته باشیم.

یکی از خدمات آزمایش آنلاین این است که شما می‌توانید با انتخاب نوع تست و آزمایش در سایت، هزینه را تخمین بزنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4897430

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمایشگاه ژنتیک نمونه آزمایشگاهی ویروس کرونا گروه خودروسازی سایپا ایران کیش همراه اول کسب و کار گردشگری تپ سی مبلمان ترجمه دکوراسیون منزل کانادا موبایل معماری تبلیغات مراجعه به آزمایشگاه متخصصان آزمایش آزمایش آنلاین نمونه گیری انجام آزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی

به گزارش خبرگزاری مهر، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

کد خبر 6091919 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!