Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با یادآوری آسیب‌دیدگی بسیاری از منازل مردم در اثر سیل ابتدای سال گذشته گفت: ۲۵ درصد بازسازی‌ها و احداث منازل در ۲۲ استان باقی مانده بود که به سال جدید موکول شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما هر ساله روز ۲۱ فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن به فرمان تاریخی امام راحل (ره) را جشن می‌گرفتیم و برنامه‌هایی را ترتیب می‌دادیم تا ضمن زنده کردن یاد و خاطره امام (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، فعالیت‌های سال قبل را نیز با حضور مدیران کل و روحانیون نمانیده رهبری مرور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: این برنامه‌ها با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های بهداشتی به وقت دیگری موکول شده و صرفاً با بیان فعالیت‌های بنیاد از طریق رسانه‌های مختلف، مردم را در جریان اقدامات پر خیر و برکت چهل ساله این بنیاد قرار خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه کلیه برنامه‌های ما در این راستا مجازی برگزار خواهند شد گفت: ما هیج تجمعی نداریم چراکه در این شرایط حساس مسئولیت داریم و امیدواریم به زودی از این وضعیت نجات پیدا کنیم.

تابش با اشاره به برنامه‌های توسعه محور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری عنوان کرد: عمده برنامه‌های ما در سال ۱۳۹۸ بازسازی‌های گسترده‌ای بود که انجام شده و ادامه این اقدامات هم در سال جاری دنبال خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با یادآوری آسیب دیدگی بسیاری از منازل مردم در اثر سیل ابتدای سال گذشته گفت: ما بازسازی حدود ۸۰ هزار واحد تعمیری را به اتمام رساندیم و حدود ۶۰ هزار واحد احداثی داشتیم که ۳۰ هزار واحد آن در اثر سیل تخریب شده بودند و مابقی هم جنبه توسعه‌ای و نوسازی داشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: ۲۵ درصد بازسازی‌ها و احداث منازل در ۲۲ استان باقی مانده بود که به سال جدید موکول شد و قرار بود در ابتدای سال جاری این کار را به اتمام برسانیم، اما امیدواریم در سه ماهه نخست به اتمام برسد.

تابش همچنین از انجام اقدامات عمرانی در ۹۴۲ روستای سیل زده کشو با تخصیص اعتبار ۷۴ میلیارد تومانی سخن گفت و افزود: این کار در حال حاضر به دلیل شرایط کرونا تا حدودی متوقف شده است، اما در عین حال کار‌ها رو به پیشرفت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز به کار نیرو‌های بنیاد برای احداث ۳ هزار واحد مسکونی و تعمیر ۱۵۰۰ واحد در اثر وقوع زلزله در سراب و میانه آذربایجان بیان کرد: سیل عظیم در سیستان و بلوچستان نیز خسارات زیادی وارد کرد و حدود ۱۶ هزار واحد احداثی و ۸ هزار واحد تعمیری برآورد شده که تامین اعتبار همه آن‌ها انجام گرفته و وام مردم هم در بانک‌ها آماده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلزله در سراب و میانه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه ها هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج