Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم النصر عربستان اعلام کرد که دوست دارد در کنار فوق ستاره پرتغالی یوونتوس بازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی النصر عربستان در مصاحبه با سایت «الکوره» عنوان کرد که دوست دارد روزی کنار کریستیانو رونالدو، فوق ستاره یوونتوس بازی کند.

حمدالله در مصاحبه خود عنوان کرد: من عاشق بارسلونا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد ولی من کریستیانو رونالدو را به او ترجیح می دهم. من این را قبول ندارم که گفته می شود مسی پدیده است. به نظرم او هم مثل رونالدو تلاش زیادی می کند و زندگی کاملا حرفه ای دارد.

وی افزود: مسی نزدیک به 15 سال در بارسلونا حضور دارد و این نشان دهنده کیفیت بالای این ابرستاره ها است. اما آرزو دارم در کنار رونالدو بازی کنم.

النصر یکی از رقبای سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. حمدالله بهترین گلزن تیم سعودی است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا کریستیانو رونالدو سپاهان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!