Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورکش در حاشیه ضدعفونی کردن دفتر خبرگزاری «شبستان» فارس گفت: شهرداری شیراز نسبت به ضدعفونی دفتر رسانه های جمعی اقدام کرده است.

«حمید جورکش»، در حاشیه ضدعفونی کردن دفتر خبرگزاری «شبستان» فارس، با اشاره به اینکه رسانه ها در خط مقدم اطلاع رسانی کرونا قرار دارند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به اینکه اصحاب رسانه برای تهیه خبر و گزارش در جامعه تردد دارند و برای حفظ و حراست از سلامت این افراد، شهرداری شیراز، اقدام به ضدعفونی و گندزدایی دفترهای رسانه ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری شیراز با اشاره به اینکه این حرکت از امروز با ضدعفونی دفتر خبرگزاری های «صدا و سیما»، «ایرنا»، «شبستان» و «رضوی» آغاز شد و با ضدعفونی دفتر سایر رسانه ها ادامه می یابد، افزود: شهرداری شیراز نسبت به ضدعفونی دفتر رسانه های جمعی اقدام کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه پک بهداشتی هم در دفتر رسانه ها توزیع شده است، تاکید کرد: 10 لیتر «آب ژاول» هم برای ضدعفونی مستمر دفتر به مسئولین رسانه ها داده می شود تا با رقیق کردن آن نسبت به ضدعفونی دفتر رسانه خود اقدام کنند.

 

جورکش با یادآوری این مطلب که ضدعفونی دفتر رسانه ها در صورت تمام نشدن کرونا، 2 هفته دیگر هم انجام می شود، اظهار کرد: ضدعفونی و گندزدایی دفتر رسانه ها با دستگاه های «مه پاش حرارتی» و با مشارکت اداره مطالعات بحران شهرداری و آتش نشانی در حال انجام است.

 

به گفته وی، کارکرد این دستگاه به این شکل است که محلول درون دستگاه بوسیله بخار به بیرون هدایت و باعث ضدعفونی می شود، معابر پر تردد توسط این دستگاه ها ضدعفونی می شود، علاوه بر این دستگاه، شهرداری توسط تانکرهای سم پاش هم نسبت به ضدعفونی و گندزدایی سایر مناطق شهری اقدام کرده و می کند.

 

خاطر نشان می شود، در ادامه دفتر ستاد و اتاق کارشناسان کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس هم ضدعفونی شد.

 

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

https:/b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده ضدعفونی خبرگزاری شبستان فارس شهرداری شیراز شیراز شهرداری شیراز دفتر خبرگزاری آدرس https اقدام کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.                 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته، اطلاعيه‌هاي مذکور و اين اطلاعيه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاریخ 1403/02/12، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون ورودي دكتري 1403 اینجا را کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟