Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلچین گفت: جامعه فرهنگ و هنر و رسانه گلستان برای خدمتگذاری به اقشار ضعیف جامعه در همه سطوح ورود پیدا می کند.

«احمد گلچین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شکل گیری یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه، این موضوع نیز در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان قطعا دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: توصیه مقام معظم رهبری در این خصوص توصیه قرآن کریم است و جامعه فرهنگ و هنر و رسانه گلستان برای خدمتگذاری به اقشار ضعیف جامعه در همه سطوح ورود پیدا می کند.

 

گلچین متذکر شد: همدلی ایرانیان در جهان زبانزد بوده و در مواقع حساس که مقام معظم رهبری دستور دادند و از مردم تقاضا کردند مردم همراهی داشتند و همچنان شاهد خواهیم بود در این طرح ملی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند همه اقشار اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه در کنار سایر اقشار وارد عمل خواهد شد.

 

وی گفت: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز کمک می کنند این طرح همچون گذشته به ثمر برسد و خانواده هایی که در این ایام با بضاعت کم زندگی می کنند از این طرح بهره مند شوند و ماه رمضان خوبی را سپری کنیم.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: در سیل سال گذشته زمانی که مقام معظم رهبری پیامی صادر کردند شاهد آن بودیم که همه حوزه های فرهنگ و هنری وارد این عرصه شدند و حتی شاعران و داستان نویسان حضور فیزیکی داشتند.

 

گلچین ابراز داشت: سال گذشته در مناطق سیل زده  هنرمندان مطرح کشوری و استانی وارد این عرصه شدند تا استرس خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان را کم کنند و این تجربه خوبی بود و تشکیل کمپین های فرهنگی و هنری را در آن ایام شاهد بودیم و بسته های فرهنگی و هنری و بسته های غذایی از سوی اصحاب فرهنگ و هنر تدارک دیده شد.

 

وی به همت جهادی حوزه فرهنگ و هنر در این ایام اشاره کرد و افزود: هر آنچه از کتابی که خانواده ها مطالعه می کنند فیلمی که امروز فرزندان در منازل می بینند و هر آنچه از تولیدات در فضای مجازی و رسانه می بینند حاصل سالها تلاش هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر است.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  ضمن قدردانی از تلاش بی شائبه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در ایام شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر در این ایام به خوبی و خودجوش به فعالیت پرداختند که آسیب هایی اجتماعی را کاهش دهند.

 

گلچین ابراز داشت: راه اندازی کمپین های مجازی، گروه های موسیقی و رسانه هایی که در این ایام فعالیت کردند جای تقدیر دارد.

 

وی افزود: اصحاب رسانه در این ایام برای افزایش سطح آگاهی مردم اطلاع رسانی خوبی داشتند و هنرمندان همیشه همراه مردم در فضای مجازی و اینستاگرامی بودند و مردم از تولیدات آنها به صورت زنده و لایو در فضای مجازی بهره مند شدند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا گلچین کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقام معظم رهبری اصحاب فرهنگ هنر و رسانه فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی جعفری با اشاره به برگزاری مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین، اظهار کرد: این مراسم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره «سیدمرتضی نصری»، «لیلا امیری»، «مرتضی حداد» و «علی رضایی‌پور» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فعالین رسانه بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفته‌اند، گفت: در این مراسم ضمن خاطره‌گویی اصحاب رسانه و سخنرانی «رئوف پیشدار»، رئیس هیأت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ کشور جهان و اولین رئیس صدا و سیمای استان قزوین، از خانواده‌های این چهار فعال رسانه هم تجلیل می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: این مراسم در راستای بزرگداشت جایگاه خبرنگاران به‌عنوان عضو تأثیرگذار جامعه برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه برای بزرگداشت مقام خبرنگار، برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که در طول سال در مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه از اقشاری هستند که علی‌رغم سختی کار معمولاَ دیده نمی‌شوند و جایگاه آن‌ها آنطور که باید در بین مردم جامعه و مسئولین شناخته شده نیست، در همین راستا تبیین نقش و رسالت خبرنگاران دارای اهمیت است و باید به آن توجه شود.

جعفری در پایان یادآور شد: مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مولانا در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، واقع در میدان میرعماد برگزار می‌شود و از تمام اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌ها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

کد خبر 6097845

دیگر خبرها

  • یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • آقای علم الهدی! برای دفاع از حجاب از زن باده نوشی مثل منیژه دفاع می‌کنید؟
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود