Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:42:35 GMT

شروع جشنواره کتابخوانی رضوی در مهریز

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۹۱۸۶

شروع جشنواره کتابخوانی رضوی در مهریز

ایسنا/یزد رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز با اشاره به آغاز دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، مهلت شرکت در این جشنواره را اواخر خردادماه اعلام کرد.

«سعید قریشی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آغاز دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در مهریز همزمان با سراسر کشور، گفت: مهلت شرکت در این جشنواره که در سه بخش کودک، نوجوان، بزرگسال و دو قالب فردی و خانوادگی با موضوع حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برگزار می‌شود، تا اواخر خرداد ماه سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره رضوی، در گروه سنی ۴ تا ۱۲ سال از کتاب‌هایی با عنوان گنبد خورشید، زندگی حضرت معصومه(ع) و ده قصه از امام هادی برای بچه‌ها برگزار می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: فعالیت فردی در قالب نقاشی با استفاده از تمامی ابزار از جمله آبرنگ، گواش، مداد شمعی و رنگی امکانپذیر است.

قریشی در ادامه نیز گفت: پویش کتابخوان در قالب فیلم پنج دقیقه‌ای معرفی کتاب برگزار می‌شود که حجم این فیلم‌ها باید حداکثر ۷۰مگابایت باشد و دوربین نیز به صورت افقی تنظیم شود.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز عنوان کرد: فعالیت گروهی رده‌ سنی ۹ تا ۱۲ سال را در قالب نمایش نامه خوانی،جمع خوانی روزنامه و کتاب قابل پذیرش است.

وی گفت: مسابقه کتاب خوانی جشنواره رضوی در گروه سنی نوجوان از کتاب‌های ستاره من، نشانه‌ها و مژده گل برگزار می شود.

قریشی افزود: جوان و رده بزرگسالان(۱۸ سال به بالا) می‌تواند با خواندن کتاب های امام رضا(ع)، امام رضا(ع) و ایران، بر مدار آفتاب، شاهچراغ(ع)، خورشید رهنمای و حکمت های نقوی در این جشنواره شرکت کنند.

این مسئول گفت: پویش کتابخوان در قالب داستانک نویسی شامل داستان کوتاه که دارای حداکثر ۵۰۰ کلمه از محتوای کتاب‌های این بخش خواهد بود.

قریشی در پایان نیز خاطرنشان کرد: شرکت در تمام بخش‌ها و قالب‌های جشنواره، از طریق ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی www.samakpl.ir و به صورت الکترونیک امکان پذیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مهريز برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی به همراه تقدیر از شاعر برجسته کودک و نوجوان کشور استاد جواد محقق با حضور شاعران و نویسندگان برجسته ای از سراسر کشور در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079253 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر