Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-01@13:05:41 GMT

اقدامات مهندسی سایپا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۹۷۹۷

اقدامات مهندسی سایپا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

 

به‌گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پرویز آفتاب‌سوار اعلام کرد: با دستور و تاکید مدیرعامل گروه سایپا و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نیز صیانت از سلامت کارکنان و سرمایه‌های انسانی گروه سایپا برای نخستین بار تغییراتی در خطوط تولید در سایت‌های مختلف گروه سایپا باهدف رعایت فاصله فردی بین کارکنان در حین کار تا زمان پایان اپیدمی ویروس کرونا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی سایپا گفت: در فاز نخست، شروع فعالیت خطوط تولید سایپا در یک شیفت و با حضور ۲۵ تا ۳۰ درصد نیروی انسانی به صورت چرخشی خواهد بود.

وی افزود: فاصله‌گذاری فردی به‌گونه‌ای است که در هر ایستگاه تولیدی به طور میانگین دو نفر با رعایت حریم فردی حضور خواهند داشت تا ضریب سلامتی و ایمنی کارکنان حفظ شود. با این طراحی، ضمن کاهش ظرفیت تولید سایپا که امکان اجرای طرح فاصله گذاری را میسر خواهد کرد، کاهش ساعات کاری نیز جهت حضور کمتر کارکنان در محل کار اجرا گردیده است.

آفتاب‌سوار یادآور شد: برنامه ایجاد فاصله فردی در گروه به‌ موازات رعایت بهداشت فردی، تجهیز نیروها به اقلام حفاظتی نظیر ماسک و دستکش و همچنین پاک‌سازی و ضدعفونی مداوم محیط کار به‌اجرا درآمده و تا پایان اپیدمی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت. در گام‌های بعدی و پس از حصول اطمینان نسبت به حفظ سلامتی نیروی انسانی، ظرفیت خطوط گروه سایپا با رعایت شرایط ذکر شده فوق افزایش خواهد یافت.

معاون مهندسی سایپا تاکید کرد: حفظ سلامت کارکنان به عنوان سرمایه‌های انسانی شرکت، مهم‌ترین اولویت مدیران گروه سایپا در مسیر تولید خواهد بود و تلاش خواهیم کرد خطوط با حضور بهینه و ایمن نیروی انسانی به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی سايپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت