Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر، از برگزاری نخستین دوره نمایشگاه مجازی عکس تئاتر با عنوان «گالری مجازی» به منظور حمایت از عکاسان این عرصه خبر داد.

به گزارش ایسنا، پریناز آل‌آقا ـ رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر ـ اعلام کرد: نمایشگاه «گالری مجازی» در راستای حمایت از اعضا انجمن عکاسان خانه تئاتر در برابر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و در صفحه اینستاگرام انجمن، از تاریخ ۲۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و مشکلات فراوان صنفی و معیشتی برای کلیه هنرمندان عرصه تئاتر، ما هم در انجمن عکاسان خانه تئاتر پیگیر مطالبات صنفی اعضا هستیم. یکی از طرح‌های اجرایی با همکاری سایر اعضای هیات مدیره انجمن، برپایی این گالری مجازی است، تا هم به پویایی اعضا در دوران قرنطینه کمک کرده باشیم و هم بتوانیم از ظرفیت‌های فضای مجازی برای پیشبرد امور صنفی بهره‌مند شویم.

فراخوان «گالری مجازی» اعضا انجمن عکاسان خانه تئاتر به صورت زیر است:

«دنیا این روزها برای تمام ساکنین‌اش عجیب شده، گویی طبیعت می‌خواهد درس عبرتی نشان انسان‌ها دهد.
ما این روزها تنها ماندن و به دور از هم بودن را  تجربه می‌کنیم. تنهایی که به دائمی بودنش باور نداریم و امید به روزهای پرهیاهو در آینده بسته‌ایم.
حالا که به اجبار از هم دور مانده‌ایم، باید به فکر چاره‌ای بود که بیش از این تنها نمانیم.
در روزگاری که شرایط بسیار پیچیده و دشواری پیش‌روی خانواده بزرگ تئاتر کشور قرار گرفته است با انتشار فراخوان «گالری مجازی» سعی می‌کنیم با استفاده از امکانات فضای مجازی، هنرمان را در روزهای قرنطینه زنده و پایدار نگه داریم.
انجمن عکاسان خانه تئاتر با هدف حمایت از عکاسان تئاتر که در شرایط پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات عدیده‌ایی شده‌اند، نخستین دوره نمایشگاه عکس تئاتر «گالری مجازی» را برگزار می‌کند.

شرایط نمایشگاه:
شرکت برای تمامی اعضای انجمن عکاسان آزاد است.
اعضا محترم می توانند آثار خود را (حداکثر ١٠ قطعه عکس) بدون محدودیت زمان عکاسی از نمایش‌ها، به ایمیل انجمن (itpforump@gmail.com)، ارسال نمایند.

عکس‌ها با رزلوشن ١٠٠Dpi و فرمت Jpg ارسال شود. (ابعاد مناسب قابل استفاده در اینستاگرام)
«گالری مجازی» در صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر بر پا خواهد شد.

ارسال مشخصات عکس از جمله نام نمایش، کارگردان و سال اجرا برای هر عکس الزامی است.
اولویت جانمایی آثار در اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر، با اعضایی است که زودتر اقدام نموده و آثارشان را ارسال کرده‌اند.

مهلت ارسال آثار از ۲۲ تا ۲۵ فروردین است.

گالری مجازی از ۲۷ فروردین ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می‌شود.

پس از ارزیابی نهایی آثار توسط هیأت مدیره انجمن عکاسان از میان تمامی آثار ارسالی، سه نفر عکاس برگزیده و به ایشان جایزه و لوح ویژه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی عکاسی تئاتر انجمن عکاسان خانه تئاتر گالری مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.
 
وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.
 
سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج