Web Analytics Made Easy - Statcounter

سانیول که هم‌اکنون ۴۳ سال دارد، در گفت‌وگویی با رادیو مونت‌کارلو خاطرات آن روز و آن اتفاق را دوباره زنده کرد.

بهترین و بدترین لحظات در دوران بودن در کنار زیدان

بهترین و بدترین خاطره‌ام در یک لحظه بود؛ همگی تاکید داشتیم که زیدان پنالتی بزند؛ شاید روحیه سنتی من باعث شود که بگویم پنالتی چیپ زدن همچنان دل و جرات زیادی می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریسک زیادی را می‌طلبد.

اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که زیدان کاملا دیوانه است؛ او گل زد و من در پوستم نمی‌گنجیدم اما نمی‌دانم چرا مزه آن گل برایم تلخ و شیرین بود...

ایتالیا به لطف گلی که «مارکو ماتراتزی» ۱۲ دقیقه بعد به ثمر رساند، بازی را به تساوی و وقت‌های اضافی کشاند. در سومین دقیقه نیمه دوم وقت‌های اضافی، صحنه‌ای رقم خورد که تا ابد در ذهن جام جهانی و تمام ما حک شد.

زیدان که پیش از آن تورنمنت گفته بود که بعد از اتمام رقابت‌ها کفش‌های خود را خواهد آویخت، پس از تحریک شدن از سوی ماتراتزی، با سر روی سینه مدافع تنومند آتزوری فرود آمد و باقی ماجرا و یک کارت قرمزِ قرمزِ قرمز...

اخراج زیدان تیم ملی فرانسه را تحت تاثیر قرار داد و آبی‌ها در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شدند. سانیول اذعان داشت که پس از رفتن به رختکن به شدت از زیدان عصبانی بوده است.

وارد رختکن می‌شوید، باخته‌اید و کسی آنجا است که حرف می‌زند و عذرخواهی می‌کند اما گوشی برای شنیدن وجود ندارد! در دنیای ناامیدی غوطه‌ور شده‌اید. نمی‌خواستم عذرخواهی او را قبول کنم یا با او حرف بزنم. زمان مناسبی نبود. باید به سرویس بهداشتی می‌رفتم و ظرف ۱۰ دقیقه ۲۵۰ نخ سیگار می‌کشیدم. این راه گریز من از آن لحظه شوم بود.

کارت قرمز و تاثیر آن بر رابطه سانیول و زیدان

سانیول در ادامه مصاحبه اعتراف کرد که شکست در فینال جام جهانی و داستان کارت قرمز، روابط این دو ستاره را تا مدتی تیره و تار کرده بود.

تقریبا دو سال با هم حرف نمی‌زدیم. در سال ۲۰۰۸ پس از جام ملت‌های اروپا، برنامه ازدواج داشتم و همسرم گفت که او (زیدان) را به مراسم عروسی دعوت کنم. با او تماس گرفتم اما او به شب میهمانی نرسید اما وقتی که صبح روز بعد او را دیدم، خوشحال شدم. با هم حرف زدیم و بعد زندگی دوباره شروع شد.

برچسب‌ها تیم ملی فرانسه زین الدین زیدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه زین الدین زیدان تیم ملی فرانسه زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد:"اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون(دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

دیگر خبرها

  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس