Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به شخصه اعتقاد به برگزاری انتخابی تیم ملی دارم اما به شکلی که یک مسیر طراحی شود و فقط بسنده به یک مسابقه داخلی نکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا محمدی درحالیکه در سالن خالی از کشتی گیر خانه کشتی شهید هادی حضور داشت، گفت: ضمن تشکر از فدراسیون کشتی و کسانی که در خانه کشتی همیشه زحمت می کشند، امیدوارم خیلی زود اینجا شاهد برگزاری دوباره اردوی تیم های ملی باشیم و این مکان مقدس را دیگر خالی از کشتی گیر نبینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هر روز با بچه های تیم ملی در تماس هستیم. برای اعضای کادرفنی فیلم از تمرینات شان می فرستند و مرتبا با بچه ها در تماس هستیم اما تمرین انفرادی در کشتی هیچ وقت جایگزین تمرین تیم ملی نخواهد شد. 

وی ادامه داد: باید از راه دور با بچه ها در تماس باشیم و در عین حال هم منتظر تصمیم اتحادیه جهانی کشتی هستیم که ببینیم بعد از تیر ماه قرار است چه اتفاقی رخ دهد. همچنین باید دید ستاد مبارزه با بیماری کرونا چه تصمیماتی در آینده خواهد داشت و از چه زمانی می توانیم اردوها را آغاز کنیم.

 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: قطعا اگر تصمیمی در این رابطه گرفته شود مبنی بر خرد جمعی خواهد بود. در چند روز آینده با علیرضا دبیر، محسن کاوه و کادرفنی تیم ملی جلسه ای خواهیم داشت تا برنامه داخلی را طراحی کنیم. به شخصه اعتقاد به برگزاری انتخابی تیم ملی دارم اما به شکلی که یک مسیر طراحی شود و فقط بسنده به یک مسابقه داخلی نکنیم. مسابقات مختلفی را قطعا در پیش خواهیم داشت. مثلا جام تختی سال گذشته که در کرمانشاه برگزار شد، یک مرحله انتخابی ما بود که اکثر مدعیان در آن حضور داشتند. کسانی که در چارچوب و سیاست کادرفنی بودند در اردوها و مسابقات برون مرزی و داخلی از جمله قهرمانی کشوری، انتخابی جام تختی، لیگ برتر، باشگاه های جهان و جام تختی حضور داشته اند و قطعا ما باید امتیاز و شرایط خاصی برای آنها در نظر بگیریم اما هنوز در این خصوص به جمع بندی قطعی نرسیده ایم.

وی که با برنامه دایره طلایی صحبت می کرد، همچنین در مورد وضعیت علیرضا کریمی گفت: قرار است دکتر کیهانی پای کریمی را معاینه کند و اگر نیاز به عمل جراحی باشد، این اتفاق خواهد افتاد. زمان خوبی را در اختیار داریم و علیرضا کریمی حتی اگر عمل کند، دوباره به مسابقات برمی گردد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد تیم ملی شهید کشتی انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی