Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:36:00 GMT

بازداشت سارق ۷۳ تلفن‌همراه توسط مردم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۰۸۶۰

بازداشت سارق ۷۳ تلفن‌همراه توسط مردم

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ سابقه‌‌دار توسط مردم در حین فرار و کشف ۷۳ فقره موبایل‌قاپی خبر داد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ سید علی شریفی با اعلام خبر بازداشت سارق سابقه‌دار توسط مردم، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بیست و هفتم اسفند 98 پرونده‌ای به همراه یک متهم مبنی بر سرقت گوشی از یک رهگذر به پایگاه یکم پلیس آگاهی واصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود که مأموران گشت کلانتری 164 قائم در ساعت 13 بیست و پنجم اسفند برای بررسی موضوع یک فقره سرقت گوشی از یک رهگذر به آدرس میدان ارتش اعزام شده که پس از حضور مأموران مشخص شد یک سارق موبایل‌قاپ پس از سرقت گوشی یک خانم حین فرار از محل جرم با یک دستگاه خودروی تیبا تصادف کرده و در همان حین توسط اهالی دستگیر و تحویل مأموران پلیس شد.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم با نام وحید دارای سوابق متعدد کیفری سرقت است و به تازگی از زندان آزاد شده است که با اطلاعات به دست آمده وحید در بازجویی‌ها ضمن قبول سرقت از شاکی، به کارآگاهان گفت: پس از آزادی از زندان برای امرار معاش اقدام به این کار کردم و تا کنون 73 فقره سرقت از رهگذران را در محدوده‌های شمال و شمال شرق تهران انجام داده‌ام.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح وحید به سرقتهای متعدد با هماهنگی قضایی و دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه یک تهران متهم به زندان منتقل شد و اقدامات بعدی برای شناسایی شکات و زوایای پنهان پرونده در حال رسیدگی است.

افزایش 19 درصدی بازداشت سارقان توسط پلیس پیشگیری در ایام نوروز/ رفع تعرض از 284 فقره اراضی دولتیبازداشت مأمور قلابی حین پلمب واحد صنفی!

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس پلیس آگاهی پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس آگاهی پلیس 110 پلیس پلیس پیشگیری عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس آگاهی پلیس 110 پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی