Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:23:54 GMT

قابلیت دسترسی واحدهای تولیدی سوادکوه به اینترنت پرسرعت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۰۸۸۶

قابلیت دسترسی واحدهای تولیدی سوادکوه به اینترنت پرسرعت

رئیس مخابرات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از نهایی‌شدن پروژه اتصال فیبر مسیر دوراهی آزادمهر به الاشت و روستا‌های مسیر (پروژه uso) تا یک‌ماه آینده خبر داد.

جعفر محسنی امروز در حاشیه اجرای پروژه اتصال فیبر نوری  به سایت‌های bts همراه اول (که وظیفه اصلی آنها، آنتن‌رسانی و مدیریت ترافیک موردنیاز هر منطقه جهت پوشش تلفن همراه یا شبکه اینترنت است) پل‌سفید و اتصال فیبر دسترسی به بخشداری مرکزی، ایستگاه راه آهن پل‌سفید، اداره گاز شهرستان و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سوادکوه در گفت‌و‎گو با خبرگزاری فارس، گفت: پروژه اتصال فیبر نوری به سایت‌های bts شاهد افزایش سرعت اینترنت و امکان ارتقای تکنولوژِ‌های جدید مخابراتی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مخابرات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه برای ارتقا تکنولوژی سایت‌های bts نیاز به اتصال فیبر نوری دارد که از پهنای باند بالایی برخوردار است، افزود: امروز پروژه اتصال فیبر نوری مربوط به دستگاه «بی تی اس» پل‌سفید و اتصال فیبر دسترسی به بخشداری مرکزی، ایستگاه راه آهن پل‌سفید، اداره گاز شهرستان و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سوادکوه و نیز سایت همراه اول هنرستان زیراب اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه اتصال فیبر مسیر دوراهی آزادمهر به الاشت و روستا‌های مسیر (پروژه uso) تا یک‌ماه آینده نهایی می‌شود.

محسنی از مصوبه پروژه خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات (USO) برای دهستان کسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: پروژه خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات (USO) برای دهستان کسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس مخابرات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه 10 نقطه کور مخابراتی برای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی شناسایی شد و برای استقرار سایت های«بی تی اس» نیاز به همکاری مردم برای اهدا یا اجاره زمین داریم، گفت: استقرار دستگاه «بی تی اس» برای شهرک صنعتی شورمست و شهر آلاشت و نقاط دیگر در دستور کار ما قرار دارد و آمادگی اتصال فیبر به شهرک صنعتی شورمست را در قالب پروژه ftth داریم تا در سال جهش تولید همه واحدهای تولیدی قابلیت دسترسی به فیبر نوری و اینترنت پرسرعت را داشته باشند.

انتهای پیام/86015/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت تولید سوادکوه تلفن همراه شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی پروژه اتصال فیبر شهرستان سوادکوه اتصال فیبر نوری پل سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد