Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود زمانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین سه تخت مراقبت‌های ویژه ICU برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای تکاب تجهیز و آماده شده‌است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، نقاهتگاه ۷۵ تخت‌خوابی تکاب راه اندازی و به طور کامل تجهیز شده و برای پذیرش بیماران آماده است و قابلیت افزایش تا ۱۰۰ تخت بستری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۲ نقاهتگاه دیگر در اماکن وابسته به کمیته امداد امام (ره) و اداره آب و فاضلاب تکاب در حال راه اندازی و تجهیز است.

فرماندار تکاب با بیان اینکه ۲ رویکرد پیشگیری و درمان به طور همزمان در ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان اجرایی شده است، ادامه داد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا علاوه بر اقدامات مختلف از جمله غربالگری و تب‌سنجی از شهروندان و مسافران و ایجاد پایگاه‌های سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهر، کارگاه های تولید ماسک و خط تولید محلول آب ژاول مورد نیاز اکیپ‌های ضدعفونی معابر در تکاب راه اندازی شده و موجب خودکفایی نسبی در تامین اقلام بهداشتی در این شهرستان شده‌است.

زمانی با تاکید بر راهبرد همبستگی اجتماعی در مقابله با بیماری کرونا اضافه کرد: از نخستین روزهای شیوع کرونا در کشور با تمهیداتی که اتخاذ شد، زمینه حضور و مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های غیردولتی و خیّران در راستای اجرای عملیات مقابله با بیماری کرونا در تکاب فراهم شد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است. 

برچسب‌ها تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت