Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:20:29 GMT

آبگرفتگی ۸۷ منزل روستایی در قزوین تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۱۰۱۰

آبگرفتگی ۸۷ منزل روستایی در قزوین تخلیه شد

حکمت الله هاشمی روز شنبه با اشاره به بارش برف و باران و جاری شدن سیلاب‌ها در پی بارندگی اخیر، افزود: بر اثر این بارش‌ها و بالا آمدن سطح آب‌های جاری و طغیان رودخانه‌ها برخی از منازل مسکونی در روستاهای  کندانسر، آتان و جولادک در رودبار الموت، روستاهای اسفرورین شامل دولت آباد، کهک، یحیی آباد، اک، ساج، راکان و ولازجرد در شهرستان تاکستان و روستاهای آراسنج، پاپلی، رودک، خونان، حسین آباد و چسکین در شهرستان بوئین زهرا دچار آبگرفتگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش ۷۰ نفر از نجاتگران پرتلاش جمعیت هلال احمر استان در قالب ۱۷ تیم عملیاتی، این منازل مسکونی از آب تخلیه شدند و ۳۴۸ نفر از اهالی روستا نیز خدمات امدادی دریافت کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان افزود: در حال حاضر به علت طغیان رودخانه آراسنج راه‌های ارتباطی زمینی و جاده‌های ارتباطی روستای عباس آباد سیف در شهرستان بوئین زهرا مسدود شده و روستای مذکور در سیل محصور شده که تیم واکنش سریع استان در حال آماده سازی اقلام امدادی مورد نیاز روستائیان جهت ارسال به منطقه است.

هاشمی در ادامه عنوان کرد: علیرغم اینکه شرایط آب و هوایی مناسبی جهت پرواز بالگرد جمعیت هلال احمر استان به منظور ارسال اقلام امدادی به روستای عباس آباد سیف و سایر روستاهای حادثه دیده وجود ندارد اما با هماهنگی‌های انجام شده با خلبان و کادر پرواز و سازمان امداد و نجات پس از بارگیری اقلام امدادی مورد نیاز روستائیان در بالگرد تا دقایق آینده این اقلام به منطقه ارسال و در بین حادثه دیدگان توزیع می‌شود.

وی ابراز داشت: یکی از افتخارات جمعیت هلال احمر استان این است که از تمامی ظرفیت‌های خود جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان در اقصی نقاط استان و کشور اقدام می‌کند و حل مشکلات مردم را وظیفه ذاتی و انسانی خود می‌داند.

برچسب‌ها آب گرفتگی استان قزوین بارش باران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب گرفتگی استان قزوین بارش باران سازمان امداد و نجات هلال احمر آب گرفتگی استان قزوین بارش باران سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیشب گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو ماکسیما در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی (رو به روی روستای کوندج) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه یک فوتی برجای گذاشت که تحویل مقامات ذی صلاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر