Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:24:46 GMT

موضوع پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۸۶۲

موضوع پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی شایعات حاکی از این است که خودورهای غیر بومی با هدف دور زدن قانون و به منظور عبور از گیت های کنترلی پلیس در ورودی‌ها استان به صورت موقت، اقدام به خرید پلاک با کد سریال ایران ۹۸ می‌کنند که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس در هنگام کنترل وسایل نقلیه در ورودی‌های شهرهای استان، علاوه بر کنترل فیزیکی و ظاهری وسایل نقلیه، از رانندگان کارت خودرو نیز مطالبه و با مشخصات فنی وسیله نقلیه تطبیق داده می‌شود که در این صورت به سهولت پلاک مجعول قابل شناسایی است.

سرهنگ کوهزادی با اشاره به اینکه فرایند نقل و انتقال سند و پلاک صرفاً باید در مراکز تعویض پلاک و تحت نظر کارشناسان شماره گذاری پلیس راهور استان انجام گیرد، تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه پلاک فروشی توسط سودجویان، اشخصاص خاطی به انگیزه ارتکاب جرم، جهت تعیقب و مجازات به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده چنین مواردی می‌توانند با شماره‌های ۱۱۰و۱۲۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 4897604

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور ایلام تعویض پلاک ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد بارش باران گرگان شیراز بیرجند ایلام استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • برگردید تا غرق نشوید