Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جعفر بذری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تصمیمات حمایتی از بخش گردشگری کافی نیست و ما به دنبال دریافت صدقه از دولت نیستیم و برای فعالیت مجدد هتل‌ها ومراکز اقامتی تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ وزارت گردشگری هستیم.

وی افزود: اولویت ما حفظ سلامت عمومی مردم بوده و ابلاغیه ممنوعیت پذیرش مسافر و گردشگر از همان ابتدا به تمام مراکز اقامتی استان ابلاغ شده است و اکنون هتل‌ها و مراکز اقامتی به هیچ عنوان مجاز به پذیرش نیستند و ما منتظر صدور مجوز برای فعالیت مجدد این مجموعه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت تصمیمات ستاد ملی کرونا خط قرمز ماست

رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل بیان کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا صنعت گردشگری بزرگترین ضربه را متحمل شده است، این در حالی است که اکثریت صنوف تا آخرین لحظات سال گذشته رسما فعالیت داشتند و اعضای جامعه هتلداران و تاسیسات گردشگری استان اردبیل جزو نخستین ها در سطح کشور بودند که با شعار حفظ سلامت عمومی مردم و با بیان اینکه رعایت تصمیمات ستاد ملی کرونا خط قرمز ماست، کسب و کار خود را تعطیل کردند.

گردشگری مجازی سال 99 در استان اردبیل توسعه می‌یاب

بذری تصریح کرد: دولت و مجلس باید از صنعت گردشگری و هتلداری حمایت کافی را انجام دهند و تصمیمات فعلی دولت در مورد حمایت از فعالان بخش خصوصی گردشگری کافی به نظر نمی‌رسد در حالی که هم اکنون شاهد آن هستیم که دولت بیشترین حمایت ها را از این صنوف داشته و خبری از حمایت بخش گردشگری و فعالان آن نیست.

با تصمیمات فعلی، فعالان گردشگری رسما بدهکار دولت می‌شوند

وی با بیان اینکه تصمیمات ماخوذه فعلی، فعالان گردشگری را رسما بدهکار دولت می‌کند، افزود: ما فعالان صنعت گردشگری از دولت صدقه نمی‌خواهیم بلکه حمایتی می‌خواهیم که عملا مفید به حال بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری باشد و از مسئولان کشوری واستانی تقاضا داریم برای صنعت گردشگری و هتلداری، بسته‌های حمایت ویژه در نظر بگیرند تا مانع ورشکستگی کامل سرمایه گذاران گردشگری شود.

رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل اظهار کرد: در شرایط فعلی تسهیلات با سود 12 رقمی و مدت زمان بازپرداخت کمی که در نظر گرفته شده کارساز صنعت شکننده گردشگری نخواهد بود بلکه انتظار می‌رود منابع بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت به این بخش اختصاص یابد.

بذری تصریح کرد: با طولانی شدن شرایط کرونایی حاکم، صنعت گردشگری متحمل خسارت هنگفتی خواهد شد و تاثیرات آن نیز به این زودی رفع نخواهد شد وچنانچه حمایت‌ها در این زمینه به شکل واقعی، عملی و کارساز نباشد، سرمایه‌گذاران این بخش بیشتر متضرر شده و جبران خسارت نیز غیرممکن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا گردشگری صنعت توریسم جامعه هتلداران استان اردبیل صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند