Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:21:41 GMT

دانشجویان بسیجی مازندران ۲۶۰هزار ماسک تولید کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۲۱۶۲

دانشجویان بسیجی مازندران ۲۶۰هزار ماسک تولید کردند

سادات کرمی از راه اندازی ۲۱کارگاه برای تولید و توزیع اقلام بهداشتی به همت سازمان بسیج دانشجویی مازندران خبر داد و گفت: تاکنون ۲۶۰هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی شهرستان های ساری، بابل و آمل برای مقابله با کرونا تولید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «امیر سادات کرمی» امشب(23فروردین) در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران همانند سایر رده های بسیج از آغازین ساعات اطلاع رسانی درخصوص شیوع کرونا به کمک کادر درمان شتافتند، اظهار کرد: هزار و 68دانشجوی بسیجی استان در قالب 36گروه جهادی برای مقابله با کرونا به خط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با بیان اینکه قاطبه فعالان سلامت در بسیج دانشجویی، جوانان از رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی هستند، افزود: 21کارگاه تولیدی به همت مجموعه بسیج دانشجویی و قرارگاه مبارزه با کرونا فعال در این سازمان برای تولید و توزیع اقلام بهداشتی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 260هزار ماسک بهداشتی اعم از سه لایه، N95و... توسط کارگاه های شهرستان های ساری، بابل و آمل تولید شد، ادامه داد: همچنین 6هزار آستین یکبار مصرف در کارگاه تنکابن،3هزار شیلد محافظ صورت و 3هزار پاپوش به همت دانشجویان بسیجی تولید شد.

 

سادات کرمی به فعالیت دانشجویان در بخش تولید گان بیمارستانی و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمانی و مبتلایان به کرونا اشاره کرد و گفت: دانشجویان بسیجی استان 6هزار و 300گان بیمارستانی، 1000عدد کلاه و هفت هزار دستکش یکبار مصرف تولید کردند.

وی با اذعان به اینکه استان مازندران به همت مردم در بخش های مختلف جهادی، بسیجی و دانشجویی در عرصه تولید ماسک و محلول ضدعفونی بی نیاز از واردات هستند، یادآورشد: 2هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست توسط دانشجویان علوم پزشکی مازندران تولید شد.

سادات کرمی با بیان اینکه تا به امروز 120هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح توسط دانشجویان تولید و بین مردم و جامعه هدف توزیع و یا برای گندزدایی اماکن پرتردد بکارگیری شده است، خاطرنشان شد: عمده فعالیت های ضد کرونایی سازمان بسیج دانشجویی مازندران با همکاری بسیج جامعه زنان و نواحی شهرستانی و بسیج محلات انجام می شود.

 

وی از توزیع بیش از 5هزار بسته بهداشتی برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: 306بسته معیشتی نیز بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

سادات کرمی به همکاری 91نفر از دانشجویان علوم پزشکی با کادر درمانی استان با هدف جلوگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و یادآورشد: سه هزار و 600بسته بهداشتی و فرهنگی همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) بین بیماران کرونا و کادر درمان بیمارستان های درگیر با کرونا توزیع شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: گان بیمارستانی تولید دستکش یکبار مصرف کارگاه تولید ماسک محلول ضدعفونی دست و سطوح مقابله با کرونا سازمان بسیج دانشجویی دانشجویان بسیجی سادات کرمی تولید شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، شرکت ماهواره‌ای «اس‌ای‌اس» (SES) برای رقابت بهتر با ماهواره‌های استارلینک شرکت فضایی اسپیس‌ایکس، شرکت ماهواره‌ای اینتل‌ست را سال آینده به قیمت ۳.۱ میلیارد دلار خریداری می‌کند.

این دو شرکت به تازگی اعلام کردند که اس‌ای‌اس مستقر در لوکزامبورگ، شرکت چندملیتی اینتل‌ست مستقر در ویرجینیا را طبق قرارداد منعقده شده خریداری می‌کند و انتظار می‌رود این قرارداد نهایتا سال آینده اجرا شود.

شرکت اس‌ای‌اس خدمات ماهواره‌ای خود را به سازما‌‌‌ن‌های دولتی، کانال‌های تلویزیونی، ایستگاه‌های رادیویی و همچنین به مخاطبان خصوصی در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

عادل الصالح، مدیر عامل این شرکت با ارائه توضیحاتی شرح داد: در صنعت ارتباطات ماهواره‌ای رو به توسعه و رقابتی، این معامله شبکه فضایی چند مداری، مجموعه طیف، زیرساخت‌های زمینی در سراسر جهان، قابلیت‌های عرضه به بازار و مشخصات مالی ما را گسترش می دهد.

هر دو شرکت، ماهواره‌های ارتباطی را در مدار زمین ایستا، که در ۲۲۲۳۶ مایل (۳۵۷۸۵ کیلومتر) بالای زمین قرار دارد، مستقر می‌کنند. اس‌ای‌اس یک صورت فلکی ماهواره‌ای را نیز در مدار متوسط زمین در ارتفاع حدود ۸ هزار کیلومتری مستقر کرده، با این حال رقابت شدیدتری برای خدمات ارائه شده توسط ماهواره‌های اینترنتی وجود دارد، به ویژه اینکه استارلینک در مدار پایینی زمین قرار گرفته است.

طبق این توافق، اس‌ای‌اس سهام شرکت اینتل‌ست را خریداری کرده و به این ترتیب به یکی از بزرگترین شرکت‌های ماهواره در جهان تبدیل می‌شود. این توافق نشان از اهمیت رقابت و رشد در صنعت ماهواره‌ای دارد و می‌تواند منجر به بهبود خدمات و پوشش ماهواره‌ای در سراسر دنیا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی