Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، حسین توکلی کجانی اظهار داشت: بدلیل تراکم جمعیت استان تهران طرح فاصله گذاری هوشمند از ۳۰ فروردین اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصنافی که در سامانه وزرات بهداشت ثبت نام نکرده اند پس از ۳۰ فروردین حق فعالیت نخواهند داشت، عنوان کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای گام دوم کووید ۱۹ با عنوان طرح فاصله گذاری هوشمند، مقرر شد کلیه واحدهای صنفی و صنعتی به سامانه Salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

توکلی ادامه داد: اصناف و مشاغل "کم خطر" شهرستان ری می‌توانند با ثبت‌نام و اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا در طرح فاصله‌گذاری هوشمند از ۳۰ فروردین آغاز به کار کنند.

وی یادآور شد: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند گشت های نظارتی متشکل از اداره بازرسی فرمانداری ری، تعزیرات حکومتی، اداره صمت، پلیس اماکن و اتاق اصناف شهرستان ری از واحدهای صنفی فعال بازدید می کنند و در صورت رعایت نشدن دستورالعمل بهداشتی مصوب وزارت بهداشت، از ادامه فعالیت واحدها جلوگیری خواهد شد.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: مراکز اداری شهرستان ری نیز از تاریخ ۲۳ فروردین با رعایت اصول بهداشتی، به جای یک سوم، با دو سوم کارمندان خود فعال خواهند شد و ساعت کاری از ۷ صبح لغایت ۱۴ خواهد بود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان تهران جنوب استان تهران فوت وزارت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • ۹۰۰۰ کمبود ماما در مقابل ۳۰۰ مجوز استخدام
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴