Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین رضا مراتی گفت: اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند و بازگشایی گام به گام واحدهای صنفی، برابر دستورالعمل های ستاد ملی لازم الاجرا بوده و در صورت مشاهده تخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین رضا مراتی فرماندار شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک،  اظهار داشت: با توجه به مصوبات ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اتاق اصناف ایران و بخشنامه وزارت بهداشت در خصوص اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند و بازگشایی گام به گام واحدهای صنفی، برابر دستورالعمل های ستاد ملی، لازم‌ الاجرا و در صورت مشاهده تخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح از امروز مورخه 23 فروردین می باشد و واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی می بایست با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت نام و نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب ان در محل کسب اقدام نمایند.

مراتی ادامه داد: پاساژها و مجتمع های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف؛ آرایشگاه و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی؛ رستوران ها ، اغذیه فروشی و طباخی و فست فود؛ گرمابه، سونا و ماساژ؛ روز بازارها و نمایشگاه ها ، بنگاه( املاک و اتومبیل)، مراکز بازی و تفریح و گیم نت؛ باشگاه های ورزشی و بدنسازی و مجتمع های آموزشی؛ تالارهای پذیرایی و سالن های مراسم؛ قهوه خانه ها و چایخانه ها وتریا صنوفی هستند که مجاز به بازگشایی نمی باشند.

وی گفت: مطابق مصوبات ابلاغی رستوران ها با دریافت مجوز از اداره صمت و اتاق اصناف (صرفاً بیرون بر) می توانند فعالیت کنند و صنوفی که مجاز به بازگشایی واحد صنفی هستند باید کلیه ضوابط و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار شیروان فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی موظفند روزانه امکانات و سطوح داخل فروشگاه را ضدعفونی کنند و مواد ضدعفونی و دستکش در اختیار مراجعین قرار دهند و واحدهای ارائه خدمات از جمله واحد نظام مهندسی، دفاتر پیشخوان و موبایل فروشی ها ملزوم به ارائه سیستم نوبت دهی و عدم پذیرش بیش از سه نفر می باشد و قرار دادن پیشخوان در ورودی واحد صنفی و زدن ماسک توسط کلیه فروشندگان الزامیست.

مراتی در پایان تاکید کرد: در صورت عدم رعایت هرگونه موارد بهداشتی و مشاهده هرگونه تخلف، واحد صنفی پلمپ شده و به مراجع ذی صلاح معرفی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل