Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@08:23:38 GMT

آغاز رزمایش کمک مومنانه از فردا در استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۳۰۴۵

آغاز رزمایش کمک مومنانه از فردا در استان همدان

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه از سمت وزارت کشور، فرماندهان سپاهی استانی به عنوان جانشین استاندارها در امر رزمایش «کمک مومنانه»خواهند بود گفت: این رزمایش در استان همدان از فردا شروع و عملیاتی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به بیان آمادگی سپاه جهت اجرای رزمایش «کمک مومنانه» پرداخت و گفت: از سمت وزارت کشور، فرماندهان سپاهی استانی به عنوان جانشین استاندارها در امر رزمایش «کمک مومنانه»خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رزمایش «کمک مومنانه» در استان همدان از فردا شروع و عملیاتی خواهد شد و ما به عنوان یک قرارگاه قرار است هماهنگی ها را انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) اظهار کرد: تمام کسانی که تا الان در امر کمک به قشر نیازمند همچون بهزیستی، کمیته امدادد، خیرین و… به کار خود ادامه می دهند و ما دخالتی در کار آنها نداریم.

وی با تاکید بر اینکه در بحث رزمایش مومنانه به دنبال کسانی هستیم که کمکی به آنها نمی شود گفت: سازمان، بنیادها و کمیته امداد کمک های خوبی را به افراد تحت پوشش می کنند و در این ایام هم خیلی بهتر شده است ولی یک قشری هستند که وابستگی به نهادی ندارند و آنها مدنظر ما هستند.

سردار فرجی خاطر نشان کرد: در واقع می شود گفت شناسایی و کمک به نیازمندان واقعی که در این موضوع کرونا به آنها آسیب رسیده و مشکلاتی برای آنها به وجود آمده هدف اصلی ما است.

وی اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم ابتدا جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، دوم شناسایی افراد نیازمند واقعی و سوم که خیلی مهم است توزیع عادلانه بین اقشار نیازمند جامعه داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)  با اشاره به نحوه شناسایی افراد نیازمند گفت:از طریق پایگاه های مقاومت، سپاه های نواحی، معاونت های اجتماعی و بسیج سازندگی اقشار نیازمندی را شناسایی کرده ایم که اطلاعتشان در جایی نیست در ضمن از اطلاعات ادارات دولتی هم به طور حتم کمک خواهیم گرفت و فقط افراد نیازمند مدنظر است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم از فردا، اظهار کرد: چهار نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: اسامی این چهار نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به ترتیب حروف الفبا آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: از بامداد روز پنجشنبه مصادف با سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آمویی تصریح کرد: مهلت تبلیغات این نامزدها ۲۴ ساعت قبل از فرایند رأی گیری پایان خواهد گرفت.

آمویی با بیان اینکه انتخابات دور دوم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: روز رأی گیری دستگاه‌های اخذ رأی مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

گفتنی است، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است.

کد خبر 6094393

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه