Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- پس از شیوع ویروس کرونا، باشگاه لاتزیو مخالف تعطیل شدن تمرینات بود اما با دستور دولت، هرگونه فعالیت ورزشی غیرقانونی اعلام شد. اکنون درحالیکه بازیکنان سری آ در قرنطینه خانگی هستند، کریستیانو رونالدو در جزیره مادیرا به ورزشگاه می رود و تمرین می کند.

آرتورو دیاکوناله، مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه لاتزیو در مصاحبه ای با Radiosei گفت:

جریانی ضدلاتزیویی در رسانه ها به راه افتاده که مرا مجبور می کند در مقابل آن از منافع باشگاه دفاع کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه رسانه ها در مقابل فعالیت های باشگاه لاتزیو و صحبت های کلودیو لوتیتو موضع می گیرند و رفتار هواداران ما را زشت و وحشتناک جلوه می دهند. لاتزیو باشگاهی بزرگ با قدمت 120 ساله محسوب می شود که شایسته احترام بیشتری است. 

باشگاه لاتزیو از همان ابتدا اعلام کرد خواهان ادامه تمرینات در محیطی ایمن است و اصلا نمی خواهیم سلامت جامعه را به خطر بیندازیم. سپس دیدید که باشگاه لاتزیو نیز از دستورالعمل های دولت پیروی کرد اما همه علیه ما موضع گرفتند.

بازیکنان لاتزیو مجبورند در خانه بمانند و نمی توانند تمرین کنند اما همان طور که دیدید در پرتغال تصاویری از کریستیانو رونالدو منتشر شد که در زمین فوتبال تمرین می کند. بقیه با آرامش و بدون محدویت در خارج از کشور تمرین می کنند اما ما حق این کار را نداریم. ظاهرا برای بعضی افراد در قرنطینه تبعیض وجود دارد. البته نمی گویم کار او اشتباه بوده است چون ورزشکاران حرفه ای باید روی فرم بمانند اما آنهایی که از ایتالیا رفتند، از مزیت تمرین کردن برخوردار شدند. به هرحال من نمی خواهم بحث و جدال بیشتری ایجاد کنم.

گفتنی است پس از انتشار تصاویر تمرین رونالدو در ورزشگاه مادیرا، انتقادات زیادی به سمت ستاره پرتغالی روانه شد اما مقامات بهداشتی جزیره مادیرا اعلام کردند رونالدو با مردم عادی تفاوتی ندارد و تبعضی برای او قائل نشده اند چراکه رونالدو با رعایت فاصله ایمن، تمرین کرده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد