Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@12:59:26 GMT

خدمات راهداری بوشهر از مبارزه کرونا تا وقوع سیل

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۴۸۲۲

خدمات راهداری بوشهر از مبارزه کرونا تا وقوع سیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سید حمیدرضا علم عنوان کرد: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین‌ ۹۹ تعطیلی محسوب شده و دارای شرایط خاصی است و امسال نیز بحث کرونا و همچنین وقوع سیل همه‌چیز را تحت شعاع قرار داده و بسیاری از برنامه‌ها تحت تأثیر قرار گرفت با تلاش نیروهای راهداری تمامی کارها از قبل پیش‌بینی‌شده و به بهترین نحو ممکن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باتشکر از همکاری مردم بوشهر، در سال گذشته آمار کل تردد در سطح جاده‌های استان نزدیک به ۹ میلیون و ۶۵۰ هزار خودرو بوده که این تعداد در نوروز امسال به سه میلیون و ۹۰ هزار خودرو رسیده است و شاهد کاهش ۶۸ درصدی بوده‌ایم. این نشان‌دهنده همکاری خوب مردم در زمینه کاهش تردد، مسافرت‌های درون‌شهری و ماندن در خانه است.

این مسئول بیان کرد: همه ساله اوج تردد ایام نوروز در روز ۱۳ فروردین‌ است که سال ۹۸ در این روز ۴۰۲ هزار خودرو در جاده‌های استان تردد داشتند ولی امسال این تعداد به ۶۲ هزار و ۴۰۰ خودرو رسید و نزدیک به ۸۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد. سیزده‌بدر نیز میزان‌ همکاری و کمک مردم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بالاترین درجه خود رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار کرد: در همین تعطیلات اخیر -عید نوروز- وقوع سیل در جنوب استان داشتیم و در محور جم نیز بارندگی شدیدی رخ داد که در عرض ۴۰ دقیقه ۱۲۳ میلی‌متر باران بارید. مسیر کوهستانی بود و درصد خرابی‌ها زیاد، اما چون از پیش با اعلام سامانه هواشناسی مدیریت بحران آمادگی کامل داشت و نیروها و ماشین‌آلات را پیش از بارندگی در مناطقی که امکان ریزش یا رانش داشت مستقر کردیم به‌سرعت مسیرها باز و محورها پاک‌سازی شد.

علم ادامه داد: بنابراین باوجود ریزش‌های متعدد -حدود ۵۰ ریزش تنها در محور جم- در جنوب استان بوشهر توانستیم مسیرها را بلافاصله بازگشایی کنیم. همچنین انسداد محور کنگان به عسلویه در حوزه پرک که طغیان رودخانه انجام شد، محور شیرینو-گله دار که قسمتی از جاده تخریب‌ شده بود و همزمان چند قسمت را پوشش می‌دادیم. سنگ‌های بعضاً تا حدود ۴۰ تنی ریزش کرده بودند اما در تمام‌ مسیرها بازگشایی  انجام شد و اجازه ندادیم که مشکلی پیش بیاید.

وی یادآور شد: یک مورد انسداد مسیرهای روستایی در جم داشتیم که در آن نقطه قسمت اعظم مسیرهای روستایی و کوهستانی است و روستاها در حاشیه رودخانه قرار گرفته‌اند که آن‌هم سریعاً و پس از بازگشایی محورهای اصلی- توسط اکیپ‌های راهداری بازگشایی شد.

کد خبر 500174 برچسب‌ها استان بوشهر ترافیک - جاده‌ای سيل حمل و نقل كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر ترافیک جاده ای سيل حمل و نقل كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان